خبرگزاری کار ایران

با شرکت ۷۱۴ نفر از حافظان و قاریان قرآن کریم؛

آزمون پایانی طرح قاریان قرآن کریم در صومعه‌سرا برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۳۳۴

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا گفت: آزمون پایانی طرح حافظان و قاریان قرآن کریم با شرکت 714 نفر در صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

عزیز خادم‌شریف امروز در گفت‌وگو با خبرنگارایلنا در صومعه‌سرا با اشاره به رویداد بزرگ طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم ،اظهار کرد: تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم در یک کشور اسلامی اقدامی بسیار مهم و اساسی است.

 وی از اجرای آزمون پایانی طرح حافظان و قاریان قرآن کریم در صومعه سرا خبر داد و گفت: در این مرحله از آزمون بالغ بر 714 نفراز حافظان و قاریان صومعه سرا شرکت دارند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا ادامه داد:طرح مذکور در روز 15 اسفند ماه جاری راس ساعت 9 صبح در بقعه «سید عباس »روستای سیاه‌تن و بقعه «مهدی‌آقا» صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آزمون پایانی در دو قالب رشته‌های حفظ ترتیبی و موضوعی است،یادآور شد: در آزمون امسال 11 رشته حفظ ترتیبی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

این مسئول، موارد آزمون را جزء 30، جزء 31، جزء 30، یک و 2، پنج جزء، 10جزء، 15جزء، 20 جزء، حفظ کل و موضوعی و... اعلام کرد.

 وی خاطر نشان کرد: در آزمون امسال بر خلاف سال گذشته رشته سومی با عنوان «حفظ موضوعی» نوجوانان از کتاب مسافران آسمان با 120 موضوع اضافه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز