خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر شیراز خبر داد:

افزایش میزان کار ساعت متروی شیراز به 5 ساعت در روز

asdasd
کد خبر : ۲۵۷۲۹۷

سخنگوی شورای شهر شیراز گفت: از 16 اسفند میزان ساعت مترو به 5 ساعت افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از شیراز، زین‌العابدین عرب ظهر امروز، 12 اسفند ماه  در کنفرانس مطبوعاتی به تشریح بودجه شهرداری شیراز در سال 94 پرداخت و اظهار داشت: بودجه 94 شهرداری این شهر 2 هزار و 786 میلیارد تومان بوده که نسبت به بودجه مصوب 93 معادل 27 درصد افزایش دارد.

وی با اشاره به اینکه 85 درصد بودجه 94 به بخش عمرانی تعلق دارد، گفت: 15 درصد مابقی به بخش جاری شامل فرهنگی، گردشگری و غیره تعلق می‌گیرد و نزدیک به 115 میلیارد تومان از بودجه عمرانی نیز به بخش فرهنگی و گردشگری اختصاص داده شده است.

وی با بیان اینکه اولویت بودجه 94 شهرداری در بخش عمران تکمیل پروژه‌های نیمه تمام است، تصریح کرد: توجه ویژه به احداث و تجهیز مراکز فرهنگی، ورزشی و مذهبی، توجه به سرانه‌های فضای سبز، توجه به وضعیت مناطق محروم سطح شهر، توجه به زیباسازی شهر از جمله اولویت‌های شهرداری در بودجه 94 است.

عضو شورای شهر شیراز به بودجه تکلیفی 3 هزار میلیارد تومانی معاونت سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: این امر برای مشارکت بیشتر سرمایه‌گذاران است هرچند از میزان هزار میلیاردی که سال گذشته تکلیف شده بود که محقق نشد.

وی با بیان اینکه از 16 اسفند میزان ساعت مترو به 5 ساعت افزایش می‌یابد، افزود: تلاش شده که تا اول مهر 94 این میزان به 8 تا 12 ساعت افزایش یابد.

سخنگوی شورای شهر شیراز به طراحی ایستگاه بازار وکیل قطار شهری شیراز اشاره و خاطرنشان کرد: ایستگاه بازار وکیل در دست طراحی و در کمیسیون در حال بررسی است و تا آخر سال طراحی و بررسی آن تعیین تکلیف می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز