خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان در دیدار با خانواده‌های کارگران حادثه سقوط بالابر

مسائل خانواده‌های کارگران حادثه سقوط بالابر را پیگیر هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۶۷۹۷

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان ازخانواده‌های 8 نفرمتوفی حادثه پروژه ساختمانی سپهر که 2 هفته قبل دچارحادثه شده دیدارکرد .

به گزارش خبرنگار ایلنا ازاصفهان،ازآغازین ساعات امروز10اسفندماه ، هیاتی ممتشکل از مدیر کل کار ورفاه و اجتماعی ،رئیس سازمان تامین اجتماعی ؛رئیس شعبه 5 تامین اجتماعی ؛ رئیس بازرسی اداره کار وبازرس صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری ، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان از خانواده های 8نفرمتوفی حادثه پروژه ساختمانی سپهر (واقع دربلوارکشاورز)که 2 هفته قبل  به دلیل سقوط بالابردچار حادثه شده  و همگی در دم جان باختند دیدارکردند .

غلامعلی قادری؛مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان ؛ در دیدارازخانوادهای متوفیان این حادثه ضمن عرض تسلیت و بقای طول عمر برای بازماندگان با ارائه قول مساعد برای پیگیری جدی ابعاد این حادثه گفت: برای بررسی  کلیه زوایا این حادثه غم بار از بهترین بازرسان  استان جهت رسیدگی همه جانبه و دقیق این حادثه استفاده کرده ایم تا بتوانیم به رسالت اصلی خود برای حمایت از نیروی کار تلاش وعمل کنیم.

اصغردادخواه، رئیس سازمان تامین اجتماعی استان اصفهان نیز در این دیداربا اشاره به اینکه تلاش کرده ایم که نسبت به تسریع درحقوق قانونی بازماندگان این حادثه اقدام نماییم افزود:ما آماده ایم تا نسبت به پیگیری کلیه مسائل بازماندگان اقدامات لازم را به عمل آوریم .

 درادامه نیز بازرس صیانت از حقوق مردم و سلامت اداری ، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان  درگفتگوبا خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه در این حادثه تاسف بار که 2 هفته قبل اتفاق افتاد همه 8 نفرمتوفی بیمه بوده اند اظهارداشت: مجموع سوابق بیمه ای این افراد ازیکسال تا30سال بوده است.همچنین پروژه سپهرنیز دارای بیمه حادثه است.

شاهین حدادی پور؛با اشاره به اینکه دیدازازخانواده های بازماندگان از صبح امروز شروع شده است و تا شب ادامه دارد گفت: متوفیان این حادثه از شهرستان هایی چون سیمرم ؛ مبارکه؛شهرضا؛فلاورجان ،پیربکران و اصفهان بوده اند .

وی  با عنوان اینکه هیچ یک از خانواده ها شکایتی برای این حادثه به مراجع قضایی نداشته اند تاکید کرد: در جریان این بازدید هریک از خانواده ها درخواست رسیدگی جدی به این حادثه را از مسئولین داشتند .

وی بیان داشت: همچنین با توجه به هماهنگی های به عمل آمده کلیه حقوق و مزایا، عیدی و مقرری بازماندگان از سوی سازمان تامین اجتماعی برای این 8 خانواده پرداخت شد و نیز از سوی رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور نیز مساعدت هایی برای کفن و دفن متوفیان به عمل امد.

حدادی پورادامه داد: دربرنامه دیگری نیز کارفرمای این پروژه به عیادت خانواده های متوفیان خواهد رفت و مطالبات آن ها را نیز حل خواهد نمود.

مدیر روابط عمومی اداره کار؛ تعاون و رفاه اجتماعی استان اصفهان اظهارداشت:در این بازدید یکروزه از مسئولان اداره کار استان ازخانواده حسین مرادی(فلاورجان)،اسماعیل بیگی(اصفهان)،محمودافشاری(شهرضا)،اکبردیانی(پیربکران)،غلامرضا عطایی(سیمرم)محمودچهره آزی(فلاورجان)اسماعیل گارپرداز(مبارکه)قدرت ا... نجاتی(مبارکه ) دلجویی کردند

گزارش از:زهرا نصیری

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز