خبرگزاری کار ایران

مانور آموزشی واکنش سریع اطفای حریق دریایی در بندر شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۳۱۷

تمرینات عملی اطفای حریق بر روی شناور پهلو گرفته در اسکله، کنترل صدمات و خسارات احتمالی در ساختمان کشتی، موتورخانه، پلان کشتی و نجات جان خدمه ازجمله مراحل این مانور بود.

برای اولین بار است که آتش نشانان روی تمام نقاط مختلف کشتی اطفای حریق را به صورت تخصصی تر انجام می‌دهند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، رئیس اداره امتحانات و گواهینامه های دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از برگزاری مانور آموزشی واکنش سریع اطفای حریق دریایی در بندر شهید رجایی برای اولین بار در هرمزگان خبر داد.

رئیس اداره امتحانات و گواهینامه های دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: این مانور با حضور ۳۰ نفر از کارکنان آتش نشانی بندر شهید رجایی به مدت ۲ روز برگزار شد.

عطاردی افزود: تمرینات عملی اطفای حریق بر روی شناور پهلو گرفته در اسکله، کنترل صدمات و خسارات احتمالی در ساختمان کشتی، موتورخانه، پلان کشتی و نجات جان خدمه از جمله مراحل این مانور بود.

وی گفت: برای اولین بار است که آتش نشانان روی تمام نقاط مختلف کشتی اطفای حریق را به صورت تخصصی تر انجام می دهند.

رئیس اداره امتحانات و گواهینامه های دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به اینکه انجام عملیات امداد و نجات سوانح ناشی از حریق در کشتی های لنگرگاه از دیگر مراحل اجرایی بود، اضافه کرد: این مانورها به صورت دوره ای و سالانه در بنادر هرمزگان ادامه می یابد.

وی ادامه داد: این مانور با شرکت ادارات واحد دریایی بندر شهید رجایی، مرکز آموزش دریانوردی پارس یاسان و با همکاری واحد HSE، درمانگاه و روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برگزار شد.

عطاردی خاطرنشان کرد: آشنایی بیشتر آتش نشانان بندر شهید رجایی با تجهیزات اطفای حریق موجود در کشتی ها مطابق با استاندارد های بین المللی و نحوه کار با آنها در کنار آمادگی برای انجام عملیات سریع و موفق اطفای حریق بر روی کشتی و اسکله از مزایای این مانور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز