خبرگزاری کار ایران

مجمع نمایندگان استان لرستان فردا با لاریجانی دیدار می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۸۹۵

دبیر مجمع نمایندگان استان لرستان از حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، در مجمع نمایندگان این استان خبر داد.

دبیر مجمع نمایندگان استان لرستان از حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در مجمع نمایندگان این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، " عباس قائید رحمت "، نماینده مردم درود و ازنا و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگاران، از حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در مجمع نمایندگان استان لرستان خبر داد و گفت: مجامع نمایندگان استان‌ها، طبق یک روال معمول و برنامه‌ریزی شده جلساتی را با روسای قوا دارند و در این راستا مجمع نمایندگان استان لرستان نیز قرار است، سه‌شنبه - ۱۷ تیر - نشستی را با " علی لاریجانی " رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار کنند.

وی افزود: قرار است در این جلسه در رابطه با مسائل و مشکلات استان لرستان از جمله تامین اعتبارات، نرخ بیکاری، توسعه استان، بحثآب شرب، صنعت، طرح‌ و پروژه‌های نیمه تمام و… بحثو بررسی شود.

قائید رحمت خاطر نشان کرد: یکی دیگر از محورهای این جلسه، بررسی سفر رئیس مجلس و بازدید وی از شهرستان‌های استان لرستان در آینده نزدیک است، که در این جلسه در رابطه با زمان این سفر نیز برنامه‌ریزی خواهد شد.

چندی پیش نیز مجمع نمایندگان استان لرستان، با حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی؛ رئیس‌جمهوری کشورمان دیدار و گفتگو کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز