خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان:

شمار اقامت‌کنندگان در مراکز آموزش و پرورش لرستان از مرز ۶۴ هزار نفر گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۰۰۶

مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان اظهار داشت: طی ۱۰ روز نخست تعطیلات بهاری ۶۴ هزار و ۴۵۶ مسافر‌، مهمان آموزش و پرورش لرستان بوده‌اند.

ایلنا: مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان اظهار داشت: طی ۱۰ روز نخست تعطیلات بهاری ۶۴ هزار و ۴۵۶ مسافر‌، مهمان آموزش و پرورش لرستان بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار " ایلنا " از خرم آباد، " گودرز کریمی‌فر " گفت‌: این تعداد مسافر در قالب ۷ هزار و ۱۳۸ خانوار تعطیلات خود را در لرستان سپری کردند‌.

وی افزود: در بررسی فرم‌های نظرسنجی که در بدو ورود مسافرین نوروزی در ستادهای اسکان توزیع شده مشاهده گردید که اکثریت قریب به اتفاق مهمانان نوروزی از نوع برخورد و عملکرد عوامل اجرایی استان لرستان اعلام رضایت کرده‌اند.

رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: دغدغه آموزش و پرورش لرستان فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب برای مسافران است و با پی‌گیری و تعامل با مدیران ارشد استانی به دنبال ارتقا درجه رفاهی مراکز استاد هستیم‌.

کریمی‌فر با اعلام کسب رتبه برتر لرستان در بین استان‌های غرب کشور گفت‌: بر اساس اعلام مسوولان وزارتی، لرستان عملکرد خوبی در بحثاسکان مسافران نوروزی داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز