خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل خبرداد:

برگزاری جشنواره بزرگ نوروز در آمل

کد خبر : ۱۵۵۸۷۴

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل، از برگزاری جشنواره بزرگ نوروزی به مدت ۱۰ روز با عنوان جشنواره فرهنگ و هنر در نیمه نخست اردیبهشت ماه در این شهرستان خبر داد.

ایلنا: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل، از برگزاری جشنواره بزرگ نوروزی به مدت ۱۰ روز با عنوان جشنواره فرهنگ و هنر در نیمه نخست اردیبهشت ماه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش " ایلنا " از ساری " محمد محمدی " اظهار کرد: نخستین دوره این جشنواره نیمه نخست اردیبهشت ماه امسال در چهار رشته تئاتر، موسیقی، شعر و عکاسی دردو مجتمع فرهنگی ولی عصر(عج) و امام خمینی(ره) اداره فرهنگ وارشاد اسلامی آمل برگزار می شود.

وی افزود: نخستین جشنواره نوروز در آمل با هدف احیای فرهنگ و آداب و رسوم به جای مانده از نسل های گذشته این شهرستان و منطقه مازندران برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل گفت: جلسه هماهنگی و چگونگی برگزاری و نامگذاری برای جشنواره نوروز آمل، در هفته آینده در این شهرستان برگزار می شود.

محمدی، از دو نام تی تی و ونوشه برای جشنواره نوروز آمل پیشنهاد کرد و افزود: ‌ نام جشنواره و زمان دقیق برگزاری آن در جلسه ای که با حضور مسئولان شهرستانی برگزار می شود، مشخص خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز