خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در لرستان:

مدیریت و برنامه‌‌ریزی اساس پیشرفت، رشد و تعالی کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۸۵۵

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: ‌ مدیریت و برنامه‌‌ریزی اساس پیشرفت، رشد و تعالی کشور است و مدیر مومن کسی است که در زندگی کمک حال باشد.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: مدیریت و برنامه‌ریزی اساس پیشرفت، رشد و تعالی کشور است و مدیر مومن کسی است که در زندگی کمک حال باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خر‌م‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی در نخستین همایش هم‌اندیشی اقتصاد مقاومتی در خرم‌آباد ضمن تقدیر و تشک از استاندار و عوامل برگزار کننده این همایش، گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب، استقلال همه‌جانبه بوده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از ابعاد استقلال در بُعد اقتصادی کشور بوده است، اظهار داشت: با وجود اینکه دشمنان نظام مسئله اقتصادی کشور را مورد هجمه قرار داده‌اند و در این سال‌های اخیر شاهد هجمه‌های فراوانی از سوی دشمنان بر اقتصاد کشور بوده‌ایم، با درایت، تیزبینی و اندیشه الهی مقام معظم رهبری امروز شاهد استقلال اقتصادی نیز در کشور هستیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: ‌امروز مقام معظم رهبری با اندیشه الهی که داشتند، جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی را مطرح کردند.

میرعمادی خاطرنشان کرد: امروز همه اقشار مختلف مردم بر این مطلب اذعان دارند که تنها راه برون‌رفت از توسعه دشمن، اقتصاد مقاومتی است.

وی با اشاره به اینکه کار اقتصادی نیازمند دو عنصر اساسی مدیریت و برنامه‌ریزی است، تصریح کرد: یک مدیر و مسئول باید کم‌خرج و کم‌هزینه باشد، اما متأسفانه امروز برخی از افراد به دنبال هزینه کردن و خرج کردن هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: ‌ مدیریت و برنامه‌ریزی اساس پیشرفت، رشد و تعالی کشور است و مدیر مومن کسی است که در زندگی کمک حال باشد.

میرعمادی با اشاره به اینکه اگر کسی مدیر باشد از تمام فرصت‌ها استفاده می‌کند، عنوان داشت: اگر می‌خواهیم اقتصاد مقاومتی را به کار بیندازیم، باید از تمام فرصت‌ها و نیرو‌ها استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: کاهش بیکاری، افزایش سرمایه‌گذاری و تولید بیشتر در سایه مدیریت و برنامه‌ریزی خوب است.

نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد: اثر خوب افزایش بهره‌وری است، چراکه ما تا ۷۰۰ برابر در زمینه بهره‌وری ظرفیت داریم.

میرعمادی ابراز داشت: مدیریت و برنامه‌ریزی نشاط و پویایی می‌آورد و موجب زنده شدن جامعه می‌شود.

وی با بیان اینکه اساس هستی بر پایه مدیریت و برنامه‌ریزی است، اذعان داشت: مدیران و مسئولان باید اعتقاد به اقتصاد مقاومتی داشته باشند و در میان مردم اعتماد به نفس و روحیه ایستادگی را فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه مدیریت و برنامه‌ریزی بر کسب و کار، درآمد، تولید و.. بسیار مهم است، عنوان داشت: مهم‌ترین ضعف استان لرستان نبود مدیریت و برنامه‌ریزی اقتصادی در این استان بوده است. چراکه اگر مدیریت و برنامه‌ریزی در توزیع ثروت و اعتبارات به درستی انجام نگیرد، موجب مشکلات می‌شود.

میرعمادی در پایان یادآور شد: کلید اقتصاد مقاومتی مدیریت و برنامه‌ریزی است و هر جا مدیریت و برنامه‌ریزی صورت گرفت آنجا ما سربلند بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز