خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفا فارس خبر داد؛

ترمیم و بازسازی تمامی تأسیسات آبرسانی آسیب دیده بر اثر سیل

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۰۳۴

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس گفت: در پی بارندگی های اوایل فروردین ماه و جاری شدن سیل در برخی نواحی استان، تعدادی از تاسیسات آبرسانی شهرها و روستاها آسیب جدی دیدند که با همت اکیپ واکنش سریع شرکت در کمتر از ۴۸ ساعت مرمت و مجددا وارد مدار بهره برداری شدند.

به گزارش ایلنا، علی جان صادق پور اظهار داشت: به دنبال بارندگی روزهای آغازین سال جاری ، در برخی مناطق استان فارس حجم بارش ها به ۱۴۰ میلیمتر نیز رسید که در شهرستان های اقلید، خرمبید، سپیدان، کازرون، کوار، کوهچنار، مرودشت و ممسنی منجر به تخریب بخش از تاسیسات آبرسانی شد.

وی افزود: این تأسیسات شامل: ۹ حلقه چاه، ۱۱ ایستگاه پمپاژ ، ۴ هزار و ۵۰۰ متر خط انتقال ، ۲۲ هزارمتر جاده دسترسی و ۹۰ مترشبکه توزیع آب شهری و روستایی است.

مدیر عامل آبفا فارس در همین رابطه تصریح کرد: این شرکت در پی این حوادث، به منظور استمرار خدمات آبرسانی به مردم و کاهش اثرات ناشی از سیل، با استفاده از تاسیسات موقت، تانکرهای سیار آب شرب، چاه های اجاره ای و ... در کمترین زمان اقدام به مدیریت بحران و ارائه خدمات آبرسانی به هم استانی ها کرد و در حال حاضر روند آبرسانی به مردم در سراسر استان عادی است.

به گفته ی رئیس کمیته ی بحران شرکت آبفا فارس طبق ارزیابی کارشناسان این شرکت مبلغ خسارت وارد شده به تاسیسات آبرسانی این مناطق بالغ بر ۲۲۵میلیارد ریال برآورد شده است که بایستی با تخصیص به موقع اعتبارات لازم هر چه سریعتر بازسازی و مجددا در مدار بهره برداری قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز