خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان خبر داد؛

توقیف ۹۶ دستگاه خودرو متخلف در محورهای مواصلاتی لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۲۶۳

رئیس پلیس راه لرستان از توقیف ۹۶ دستگاه خودرو متخلف در ۲۴ ساعت گذشته در سطح محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد زارعی روز چهارشنبه هشتم فروردین در گفت و گو با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: پلیس راه انتظامی استان با بکارگیری گشت‌های محسوس و نامحسوس و همچنین استفاده از سامانه‌های هوشمند بصورت شبانه‌روزی محورهای مواصلاتی استان را مورد رصد و پایش قرار می‌دهد.

وی افزود: به منظور پیشگیری از وقوع تصادفات که بعضا" منجر به جان باختن و برخی صدمات غیرقابل جبران برای هموطنان می‌شود، پلیس بدون هیچگونه اغماضی با رانندگانی که در سطح محورهای مواصلاتی استان با نادیده گرفتن قوانین و مقررات بخواهند خدشه‌ای به سلامت خود و دیگران وارد کنند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس راه انتظامی استان با اشاره به توقیف ۹۶ دستگاه خودرو متخلف در ۲۴ ساعت گذشته در سطح محورهای مواصلاتی استان گفت: از این تعداد ۹۳ دستگاه خودرو به صورت توقیف ساعتی و ۳ دستگاه به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و به عنوان خودروهای خطر ساز توقیف و روانه پارکینگ شده‌اند.

سرهنگ زارعی با هشدار به رانندگان پرخطر و حادثه ساز خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای تردد در محورهای مواصلاتی استان لرستان، رانندگانی که به هر نحو بخواهند قوانین و مقررات را نادیده بگیرند، پلیس ضمن توقیف خودرو به عنوان رانندگان حادثه‌ساز، به مراجع قانونی نیز معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز