خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کازرون خبرداد؛

شناسایی کلاهبردار میلیاردی در کازرون

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۲۳۱

فرمانده انتظامی کازرون از کشف پرونده کلاهبرداری 4 میلیارد و 500 میلیون ریالی با ترفند خرید ارز دیجیتال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ اسماعیل زراعتیان، اظهار داشت: با مراجعه یکی از شهروندان به این پلیس مبنی بر کلاهبرداری تحت عنوان خرید ارز دیجیتال از وی، موضوع در دستور کار پلیس فتا شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد : شاکی در اظهارات خود عنوان داشت، مدتی قبل در شبکه های اجتماعی با یک سایت که مدعی بود در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت می‌کند آشنا شدم و پس از اینکه اعتمادم را جلب کرد مبلغ 4 میلیارد و 500 میلیون ریال جهت سرمایه گذاری در زمینه ارزهای دیجیتال به آدرس فردی در تهران واریز کردم که بعد از واریز وجه دیگر پاسخی از وی دریافت نکرده و متوجه کلاهبرداری شدم.

وی ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا شهرستان کازرون پس از بررسی های همه جانبه و تلاش بی وقفه برای شناسایی مجرم با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی، اطلاعاتی از مجرم در استان تهران به دست آورده و وی را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون اظهار داشت: با به دست آمدن هویت متهم و پس از تشریفات قضایی، وجه کلاهبرداری شده به حساب مالباخته استرداد و تلاش برای شناسایی محل اختفاء و دستگیری متهم در دستور کار است.

 زراعتیان به شهروندان توصیه کرد: توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و همواره مراقب ترفند کلاهبرداران و سودجویان باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز