خبرگزاری کار ایران

نظر گردشگران و مسافران نوروزی در مورد سفر به جزیره قشم+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۲۲۳

تعطیلات بهاری فرصت مناسبی برای سفر است و جزیره زیبای قشم یکی از مقاصدی است که هرساله انتخاب گردشگران و مسافران است. در این گزارش مردم بازخورد خود را از سفر به جزیره قشم می‌گویند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هر ساله مسافران و گردشگران زیادی از جزیره جهانی قشم بازدید می‌کنند.

طبق آخرین گزارش‌ها استقبال نسبت به سال گذشته ۴ برابر شده است. همچنین آمار بازدید از ژئوسایت‌های طبیعی و مراکز تاریخی و گردشگری بیشتر شده است.

از طرفی طبق نظرسنجی‌ها و گزارش‌های مردمی رضایت مردم نسبت امکانات و خدمات رفاهی بیشتر شده است و بهداشت عمومی ارتقا پیدا کرده است و نظافت سرویس‌های بهداشتی و حمام‌های عمومی به طور منظم انجام می‌شود.

همچنین ورود به جزیره با مدیریت خوبی انجام می‌شود و معمولا صف‌های ایجاد شده به دلیل ازدحام خودروها بوده است. ستاد سفر نوروز در جزیره قشم نیز از ۲۵ اسفندماه آغاز به کار کرد و به طور منظم تمامی کمیته‌ها بررسی و مشغول به فعالیت هستند.

در خصوص ارزاق نیز، تمامی نیازهای اولیه تهیه و در اختیار فروشندگان گذاشته شده است. در خصوص موضوع آب نیز جزیره قشم با تنش شدیدی مواجه است. اما در ایام تعطیلات بهاری با تدابیر انجام شده، تا امروز مشکلی وجود نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز