خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان:

تردد خودرو ها در قزوین از مرز 14 میلیون و 600 هزار دستگاه گذشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۱۷۵

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین گفت: دستگاه های تردد شمار از ۲۵ اسفندماه گذشته تا پایان هفتمین روز از سال جدید با ۱۲ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته، عبور و مرور ۱۴ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۲۰۲ خودرو را در این استان ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد حق لطفی روز چهارشنبه با اعلام این خبر بیان کرد: در حال حاضر ۴۰ دستگاه سامانه تردد شما در سطح آزادراه ها، بزرگراه ها و راه های اصلی این استان نصب و کار عبور و مرور خودروهای سبک و سنگین را برعهده دارند.

مدیرکل راهداری استان قزوین خاطرنشان کرد: روز گذشته و در هفتمین روز از سال جدید تردد یک میلیون و ۴۵۱ هزار و ۷۸۹ دستگاه خودرو در مسیرهای ارتباطی استان ثبت شد که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش را نشان می دهد.

حق لطفی به تعداد جا به جایی مسافران نوروزی استان از طریق پایانه های حمل مسافر هم اشاره کرد و افزود: همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی و از ۲۵ اسفنده ماه گذشته تا پایان هفتمین روز از سال جدید ۳۱ هزار و ۹۳۴ مسافر توسط ناوگان اتوبوس و سواری در پایانه های مسافربری استان به اقصی نقاط کشور جا به جا شدند که این میزان در مدت مشابه سال گذشته با ۱۸ درصد کاهش، ۳۸ هزار و ۸۸۷ مسافر همراه بود.

این مسئول یادآور شد: با توجه به آغاز موج دوم سفرهای نوروزی از رانندگان انتظار داریم تا ضمن رعایت مقررات رانندگی، جاده را نیز بخشی از سفر بدانند و به ازای هر ۲ تا سه ساعت رانندگی، حداقل ۲۰ دقیقه را به استراحت پرداخته و سپس ادامه مسیر دهند و در عین حال نیز از هرگونه توقف در حاشیه راه ها، به ویژه در آزادراه خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز