خبرگزاری کار ایران

فرمانده کل انتظامی کشور در دیدار با امام جمعه زنجان:

استان زنجان یادآور رشادت های رزمندگان 8 سال دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۱۵۱

ضرورت جبران عقب ماندگی استان در ساخت خانه های سازمانی

فرمانده کل انتظامی کشور ضمن حضور در استان زنجان و دیدار با امام جمعه زنجان، گفت: استان زنجان برای من یادآور رشادت های شهدایی چون شهید "فتحی"، شهید "سلیمانی" و رزمندگان 8سال دفاع مقدس است.

به گزارش ایلنا از زنجان، سردار احمدرضا رادان، در دیدار با آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان به رشادت های رزمندگان دفاع مقدس اشاره  و اظهار داشت: زنجان یادآور خاطرات دفاع مقدس به خصوص دفاع رزمندگان زنجانی در استان کردستان و جنوب کشور است، زنجان برای من یادآور  رشادت های شهدایی  چون شهید "فتحی" و شهید "سلیمانی" است.

فرمانده کل انتظامی کشور، در ادامه با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و ماه مبارک رمضان به نامگذاری زنجان به  عنوان "پایتخت شور و شعور حسینی" اشاره و تاکید کرد: من شور و شعور حسینی را در رزمندگان زنجانی دیدم.

مقام ارشد نیروی انتظامی کشور،  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هم افرایی خوب مدیران استانی، افزود: همه باید دست به دست هم دهیم تا به مردم ولایی زنجان خدمت کنیم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن ارزیابی مثبت اقدامات و عملکرد انتظامی زنجان، تصریح کرد: پلیس زنجان در تمامی ماموریت ها در حوزه اجتماعی، انتظامی و اقدامات مقابله‌ای که به عهده داشته کارنامه خوبی از خود به جا گذاشته است.

سردار رادان،  با اشاره به هدف گذاری برای ساخت 100 هزار  خانه سازمانی در کشور، ابراز کرد: سهم استان زنجان از این خانه های سازمانی سهم قابل توجه و کم سابقه ای است و عقب ماندگی ها در این خصوص باید جبران شود.

وی، در پایان سخنان خود به ماهیت ماموریت های پلیس در سطح جامعه پرداخته و عنوان کرد: ما در ماموریت های انتظامی باید بدانیم که این موفقیت ها همواره شامل لطف خداوند متعال است وگرنه هنر ما بدون لطف پروردگار هیچ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز