خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان در دیدار با رادان:

مسیر خدمت برای انتظامی در استان زنجان هموار است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۱۴۵

استاندار زنجان، در دیدار با سردار رادان از هم افزایی و ارتباط فراسیسمتی استانداری با مجموعه انتظامی زنجان خبر داد و گفت: مسیر خدمت برای انتظامی در استان هموار است.

به گزارش ایلنا از زنجان، محسن فشارچی،  در دیدار با سردار "رادان" فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک ویژه میلاد امام حسن مجتبی (ع) به سردار رادان و هیئت همراه اظهار داشت: امید است تشریف فرمایی سردار رادان به استان هم برای مجموعه انتظامی و هم برای کل استان پربرکت باشد.

" استاندار زنجان، طی گزارش ضمنی از عملکرد مثبت  پلیس استان، افزود: رابطه ما با سردار "طراقیه" و مجموعه انتظامی فراتر از رابطه تعریف شده  سیستماتیک یک رابطه دلی  است و بنده مجموعه انتظامی را دوست دارم  و محبت و گرمای این رابطه را همواره احساس می کنم.

 افشارچی، ادامه داد: در خدمت مجموعه انتظامی و سردار طراقیه هستیم و در حوزه رفاه مجموعه عزیز انتظامی و دیگر حوزه ها خدمت گذار پلیس می باشیم.

استاندار زنجان، در پایان ضمن تقدیر و تشکر از سردار طراقیه و مجموعه تحت امر وی اضافه کرد: مسیر خدمت برای انتظامی در استان هموار است امید است فراتر از ارتباطات معمول الحمدالله مشکلات استان حل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز