خبرگزاری کار ایران

تردد ۱۴۷ هزار مسافر از مرزهای آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۹۵۴

مرز رازی پر تردد ترین مرز استان

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی با بیان اینکه از آغاز طرح نوروزی تاکنون ۱۴۷هزاز مسافر از مرزهای استان تردد کردند گفت:پایانه مرزی رازی با بیش از ۶۰ هزار تردد مسافر، پرتردد ترین پایانه مرزی استان است.

به گزارش ایلنا، ایرج دست نشان گفت: از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳ تاکنون  ۱۴۷ هزار مسافر ایرانی و خارجی، با ۴۲۷ اتوبوس و ۷هزار و ۸۰۵ دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی استان تردد کردند.

وی افزود: پایانه مرز رازی با ۶۰هزار تردد مسافر پر ترددترین پایانه مرزی استان است.

دست نشان یاد آور شد: بعد از پایانه مرزی رازی، پایانه مرزی بازرگان با ثبت تردد ۳۹ هزار و ۶۲۷ تردد و ۱۲۹ اتوبوس و ۲ هزار و ۶۸۶ دستگاه سواری در رتبه دوم بیشترین تردد ها در بین پایانه های مرزی استان قرار دارد.

وی ادامه داد: پایانه های مرزی سرو با ۱۸ هزار و ۸۵۷ مسافر و تمرچین با تردد بالغ بر ۱۸ هزار مسافر نیز در رتبه های بعدی قرار دارند.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان غربی  با اشاره به اینکه در دوازدهمین روز از اجرای طرح نوروزی ۴۵ دستگاه اتوبوس و ۶۳۶ دستگاه سواری ایرانی و خارجی از پایانه های مرزی استان تردد کردند، اظهار کرد: همچنین در این روز، در مجموع ۱۵ هزار و ۳۶۶ مسافر از پایانه های  مرزی آذربایجان غربی تردد کردند که پایانه مرزی رازی با ۷هزار و ۱۶۹ مسافر بیشترین میزان تردد را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز