خبرگزاری کار ایران

معاون شهردار شیراز خبرداد؛

پاکسازی و بازگشایی مسیرهای کنارگذر رودخانه خشک

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۹۱۷

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شهری گفت: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای شهرداری شیراز، در پایان بارندگی کنارگذرهای رودخانه خشک پاکسازی و بازگشایی شده است و شهروندان می‌توانند از این مسیرها تردد کنند.

به گزارش ایلنا، روح‌الله خوشبخت اعلام کرد: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای شهرداری شیراز، در پایان بارندگی کنارگذرهای رودخانه خشک پاکسازی و بازگشایی شده است و شهروندان می‌توانند از این مسیرها تردد کنند. 

خوشبخت با اشاره به بارش باران و نزول رحمت الهی در شیراز گفت: با این بارش‌ها بخشی از کم آبی امسال شیراز جبران شده است و تمام تلاش مجموعه خدمات شهری و نیروهای شهرداری شیراز این بود که شهروندان بتوانند با وجود بارش‌های فراوان ترددی امن را در سطح شهر تجربه کنند. 

وی تاکید کرد: در حال حاضر تمام مسیرهای رفت و آمد در سطح شهر شیراز باز است و تنها به دلیل حجم زیاد آب ورودی به کنارگذرها و نیاز مبرم مسیرها به لایروبی، این مسیرها همچنان مسدود بود که با تلاش مجموعه خدمات شهری کنارگذرها نیز در کمتر از ۱۲ ساعت بازگشایی شده است.  

معاون شهردار شیراز همچنین از سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری تشکر کرد که با تلاش شبانه‌روزی و مدیریت آب‌های سطحی، روز ایمنی را برای شهروندان رقم زدند و تاکید کرد: تلاش کردیم خاطره‌ای خوش از تعطیلات نوروز و بارش باران برای شهروندان عزیز باقی بماند و علی‌رغم بارش فراوان و آب‌گرفتگی معابر با تلاش نیرو‌های خدمات شهری هیچ حادثه‌ای برای شهروندان به وجود نیامد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز