خبرگزاری کار ایران

۱۳۰ درصد از درآمد عمومی پیش بینی شده استان البرز محقق شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۷۶۱

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز از تحقق ۱۳۰ درصد از درآمد عمومی پیش بینی شده استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، توحید شیریزاد با عنوان اینکه ۱۳۰درصد از درآمد عمومی پیش بینی شده استان محقق شد، اظهار داشت: در آمد های عمومی وصول شده استان در سال ۱۴۰۲مبلغ ۱۸۵/۷۱۰ میلیارد ریال بوده است که نسبت به مبلغ پیش بینی شده آن ۱۳۰ درصد محقق شده است.

وی افزود: از این مبلغ وصولی ۱۳۹/۰۳۰ میلیارد ریال مربوط به مالیات است که نسبت به مبلغ پیش بینی شده برای استان بیشتر از ۱۳۰ درصد تحقق را نشان می دهد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز افزود: خوشبختانه با رایزنی های صورت گرفته از طرف این سازمان و استاندار البرز و نیز مساعدت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، در سال ۱۴۰۳بودجه خوبی در پایه استان لحاظ و در بخش بودجه عمرانی افزایش بسیار خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: در آخرین روزهای سال ۱۴۰۲ تخصیص بودجه خوبی در اختیار دستگاه ها قرار گرفت که در راستای ارایه خدمات مناسب در پایان سال به کارمندان پرداخت شود.

شیریزاد ادامه داد: در آخرین روزهای سال گذشته با تلاش همکاران سازمان مدیریت ۷۰ درصد از مطالبات مرخصی سنواتی بازنشستگان پرداخت و الباقی آن نیز بزودی پرداخت خواهد شد.

وی یاد آور شد: در نشست مهمی که با رئیس صندوق توسعه ملی داشتیم مقرر شد، شرکت های بزرگ صادرات محور استان بتوانند به میزان مورد نیازشان از این صندوق تسهیلات ارزی دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز