خبرگزاری کار ایران

بعلت جاری شدن سیلاب؛

جاده کنجکوه مهریز یزد مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۷۲۸

بخشدار مهریز یزد گفت: جاده روستاهای کنجکوه به طرف دهستان تنگچنار به دلیل جاری شدن سیل و شکستگی پل تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش ایلنا، " مسعود خلیلی " روز دوشنبه افزود: جاری شدن سیل در طول مسیر موجب شکسته شدن پل جاده کنجکوه شد که مردم از سایر مسیرهای ایمن جایگزین در صورت ضرورت استفاده کنند.

وی با بیان اینکه سیل در اکثر روردخانه‌های فصلی به خصوص در میانکوه جاری است از مردم و مسافران تقاضا کرد برای تامین سلامتی خود از سفرهای غیرضروری تا اطلاع ثانوی به این منطقه خودداری کنند.

بخشدار مهریز گفت: هم‌اکنون اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان با همکاری هم در بخش مرکزی و مناطقی که سیل جاری شده و در کنجکوه حضور فعال دارند و مسائل با جدیت بررسی و برای حل مشکلات تردد تلاش دارند.

خلیلی از همکاری و سعه صدر مردم بخش مرکزی به خصوص در روستاهای میانکوه و کنجکوه قدردانی کرد و گفت: در صورت باز شدن و رفع موانع در مسیر کنجکوه برای مردم و مسافران اطلاع رسانی می‌شود.

بخش مرکزی مهریز شامل بیش از ۲۰۰ روستا و پنج دهستان میانکوه، تنگچنار، سرو و ارنان، خورمیزات و بهادران است.

بنا بر پیش بینی اداره کل هواشناسی استان یزد بارش باران، وزش باد نسبتا شدید همراه با گرد و خاک ، رعد و برق به ویژه در ارتفاعات نیمه جنوبی تا اوایل فردا سه شنبه ادامه دارد و در روز سه‌شنبه هم عمدتا در نیمه شرقی استان ورزش باد نسبتا شدید و کاهش دما پیش بینی شده است.

بارش سالانه استان یزد بیش از ۹۰ میلیمتر گزارش شده است.

مرکز شهرستان مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز