خبرگزاری کار ایران

از ٢۴ اسفند تا ۵ فروردین ١۴٠٣ محقق شد؛

تردد بیش از ۶ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۵۹۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: همزمان با آغاز سفرهای نوروزی و در بازه زمانی ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا پایان پنجم فروردین امسال تردد بیش از ۶ میلیون خودرو در محورهای مواصلاتی البرز ثبت شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، علی زندی‌فر، اظهار کرد:  همزمان با آغاز سفرهای نوروزی و در بازه زمانی ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۲ تا پایان پنجم فروردین امسال تردد ۶ میلیون و ۷۵۳ هزارو ۱۴۸ خودرو در محورهای مواصلاتی البرز ثبت شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی ورود سه میلیون و ۳۶۱ هزارو ۱۷۶ خودرو به محورهای مواصلاتی البرز ثبت شده که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد افزایش داشته است.

این مسئول با اشاره به اینکه در این مدت از محورهای مواصلاتی البرز سه میلیون و ۳۹۱ هزارو ۹۷۲ خودرو خارج شده، افزود: خروجی خودرو از محورهای مواصلاتی البرز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز ۱۱ درصد افزایش داشته است.

زندی‌فر بیان کرد: سرعت متوسط وسایل نقلیه در این بازه زمانی ۶۷ کیلومتر در ساعت و پرترددترین محور استان آزادراه تهران-کرج(کیلومتر ۲۵)  با متوسط تردد ساعتی ۶ هزارو ۳۹۰ تردد  بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز یادآور شد: رانندگان حتما قبل از عزیمت به سفر، از طریق تماس با تلفن گویا و سامانه جامع ۱۴۱ از آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور مطلع شوند تا سفر ایمن‌تری را داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز