خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان:

۱۰۰ واحد تولیدی راکد در گلستان درسال گذشته احیا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۵۹۳

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: در سال گذشته با ورود دادگستری گلستان ۱۰۰ واحد تولیدی راکد احیا شد و ۱۸۴ میلیارد تومان از معوقات بانکی هم با تلاش ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری به بیت المال بازگردانده شد.

به گزارش ایلنای گلستان، حیدر آسیابی در دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه درگلستان گفت:  پتروشیمی گلستان، آشوراده و موج های آبی از پرونده های شاخص بود که سال گذشته با مدیریت قضایی به سرانجام رسید.

رئیس شورای قضایی استان گلستان افزود: جلوگیری از ورشکستگی ۴۲ شرکت و احیای ۵۸ واحد تولیدی از دیگر دستاوردهای دادگستری استان بود.

وی ادامه داد: راه اندازی دومین کانون داوری حرفه ای، ایجاد مجتمع شوق زندگی برای کاهش آسیب های اجتماعی و ایجاد مجتمع محاکم خانواده هم از دیگر تلاش های ما برای تحقق عدالت قضایی در سال گذشته بود.

آسیابی افزود: خوشبختانه ارزیابی ها نشان می دهد دادگستری استان در بیشتر شاخص های سندوتحول قضایی جایگاه مطلوبی دارد و رضایت ۷۱ درصدی مراجعان از عملکرد دادگستری استان نیز افتخاری برای ما است.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با اقدامات قاطعانه قضایی و انتظامی در سال گذشته میزان سرقت در استان ۱۵ درصد کاهش یافت.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار با بیان این که کار در دستگاه قضایی سخت و حساس است افزود:  گزارش ارائه شده  از عملکرد دادگستری استان و  مجموع اقداماتی که در این گزارش اشاره شد، خوشحال کننده بود.

وی با اشاره به تلاش های قضایی برای رفع موانع حقوقی طرحهای پتروشیمی استان و جزیره آشوراده گفت: امیدواریم زودتر این طرح ها اجرایی شود و مردم استان  از نتیجه آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز