خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

بیش از ۱۰.۵ میلیون خودرو از جاده های قزوین تردد کردند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۵۳۴

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: آمار تردد خودروها از جاده های ارتباطی استان از ۲۵ اسفند ماه گذشته تا چهارم فروردین ماه جاری، ۱۰ میلیون و ۵۴۶ هزار و ۸۳۴ دستگاه به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، جواد حق لطفی با اشاره به افزایش هشت درصدی ترددهای صورت گرفته امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تصریح کرد: تعداد تردد خودروها از راه های اصلی و آزادراهی استان طی سال گذشته ۹ میلیون و ۷۸۵ هزار و ۴۴۳ دستگاه بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: روز گذشته و همزمان با پایان موج نخست سفرهای نوروزی، یک میلیون و ۳۷۸ هزار و ۴۴۳ دستگاه خودرو از مسیرهای ارتباطی استان تردد داشتند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش را نشان می دهد.

حق لطفی به جا به جایی مسافران نوروزی استان از طریق پایانه های حمل مسافر هم اشاره کرد و گفت: از ۲۵ اسفنده ماه گذشته تا پایان چهارمین روز از تعطیلات نوروزی ۲۲ هزار و ۷۸۶ مسافر توسط ناوگان اتوبوس و سواری پایانه های مسافربری استان به اقصی نقاط کشور جا به جا شدند که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۲۶ هزار و ۶۲۳ مسافر بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی به رانندگان توصیه می کنیم تا جاده را جزوی از سفر خود بدانند و به ازای هر ۲ تا سه ساعت ضمن توقف چند دقیقه ای، ادامه مسیر دهند و در طول سفر نیز با رعایت فاصله طولی و خودداری از صحبت کردن با تلفن همراه و سرنشینان خودرو، از هرگونه عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد خود اجتناب ورزند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز