خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

پایگاه اورژانس و مراکز جامع سلامت یکی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۲۴۲

وزیر بهداشت گفت: در طرحی جدید پایگاه اورژانس و مراکز جامع سلامت یکی می‌شوند و از امکانات یکدیگر استفاده خواهند کرد.

به گزارش ایلنای گلستان، بهرام عین اللهی در بازدید از مرکز جامع سلامت سرخنکلاته گرگان گفت: گلستان در اجرای طرح های نیمه تمام و جذب امکانات برای ایجاد مرکز ام آر آی پیشرفت خوبی داشته است.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به فعالیت ۶۰۰ مرکز جامع سلامت در کشور ابراز امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت این مراکز از بروز بیماری‌ها در کشور جلوگیری شود.

وی ادامه داد: در این مراکز امور بهداشت، پیشگیری و سلامت خانواده پیگیری می‌شود و با اجرای پویش‌های سلامت به پیشگیری از بروز بیماری‌ها کمک می‌کنند.

وزیر بهداشت همچنین با اشاره به وظایف مرکز جامع سلامت در زمینه بهداشت محیط خبر داد: میزان بازرسی‌های بهداشت از محیط نوروز امسال تاکید کرد کنون دو برابر شده است.

وی افزود: با مصوبه هیئت دولت و ابلاغ به مراکز درمانی کودکان زیر هفت سال در مراکز درمانی دولتی کشور رایگان مداوا خواهند شد.

وی همچنین از پیشرفت دوازده درصدی ساخت بیمارستان جایگزین مرکز درمانی کودکان طالقانی گرگان خبر داد و گفت: بیمارستان طالقانی از جمله مراکز درمانی قدیمی گلستان اما دارای کادر درمانی قوی و مجهز است اما امیدواریم امسال و سال آینده با جذب اعتبارات ساخت بیمارستان جایگزین آن تکمیل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز