خبرگزاری کار ایران

در خوزستان اتفاق افتاد؛

دوازده زخمی حاصل دو حادثه رانندگی در دزفول و ایذه

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۷۲۳

در دومین روز فروردین، دو حادثه رانندگی در ایذه و دزفول ۱۲ زخمی برجای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان در تشریح این خبر گفت: دقایقی پیش وقوع یک تصادف در ورودی ایذه از سمت مسجدسلیمان، حوالی سه راهی راسفند، به ستاد اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد. 

عارف اصل شرهانی در گفت‌وگو با ایلنا افزود: در این حادثه که حاصل برخورد یک دستگاه سمند با پژو بود، ده زخمی بر جای ماند که مصدومین از طریق سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند. 

همچنین و در حادثه‌ای دیگر، امروز واژگونی و آتش سوزی یک دستگاه نیسان وانت در دزفول دو مصدوم بر جای گذاشت.

روح اله بهشتی فرد رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول اظهار کرد: پس از آنکه واژگونی یکدستگاه نیسان وانت و آتش گرفتن آن به سامانه ۱۲۵ این سازمان اطلاع رسانی شد، ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپی از آتش نشانان ایستگاه شماره یک را به محل گزارش شده واقع در جاده شوشتر سه راهی شهر حمزه اعزام و بلافاصه اقدام به مهار حریق و امداد رسانی به دو سرنشین این خودرو کردند.

بهشتی فرد ادامه داد: در این حادثه که علت آن توسط پلیس راهور در دست بررسی است یک دستگاه خودروی نیسان وانت بهمراه دو سرنشین حدودا ۴۰ و ۲۵ ساله واژگون شد و منجر به آتش گرفتن خودرو گردید که پس از حضور آتش نشانان حریق مهار و مصدومین حادثه که دچار سوختی سطحی و جراحات جزئی شده بودند توسط عوامل اورژانس ۱۱۵ پس از اقدامات اولیه به بیمارستان منتقل شدند.

انتهای پیام/
بهنام رضایی مالمیر
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز