خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح کنترل مبدا_مقصد ناوگان حمل‌ونقل عمومی البرز در نوروز 1403

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۵۹۲

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای البرز گفت: طرح کنترل مبدا_مقصد ناوگان حمل‌و نقل عمومی جاده‌ای استان در راستای ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی در حال اجراست.

به گزارش ایلنا از البرز، میثم قدمی اظهار کرد: پیش از آغاز سفرهای نوروزی سال 1403، اقدامات مربوط به برنامه‌ریزی و فراهم‌آوردن تمهیدات لازم در زمینه ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی و تأمین ایمنی ناوگان حمل و نقل عمومی با برگزاری جلسات کارشناسی با اصناف و تشکل‌های صنفی و پلیس راهور انجام شد.

وی افزود: پیاده‌سازی سامانه کنترل هوشمند و برخط مراکز معاینه فنی، کنترل تردد ناوگان حمل و نقل عمومی از طریق سامانه‌های هوشمند جاده‌ای و اجرای طرح کنترل مبدا_مقصد ناوگان عمومی در سطح راه‌های استان از جمله اقداماتی است که در ایام نوروز برای ارتقای ایمنی مسافران درحال اجراست.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح کنترل مبدا-مقصد ناوگان عمومی جاده‌ای استان البرز، گفت: این طرح با محوریت پایش و کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای و با هدف ارتقای ایمنی سفر‌ها در پایانه‌ها، پاسگاه‌های پلیس‌راه و جاده‌های استان درحال اجراست.

معاون حمل ونقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز توضیح داد: طرح مذکور با همکاری پلیس راه استان‌ در راستای نظارت بر همراه داشتن تجهیزات ایمنی خودرو، اسناد و مدارک راننده، سلامت فنی ناوگان و همچنین انجام گشت‌های کنترل تردد ناوگان حمل و نقل عمومی از طریق سامانه سپهتن با حضور مدیران و کارشناسان اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اجرا می‌شود.

قدمی در پایان با آروزی سفری خوش برای مسافران نوروزی لازمه سفری ایمن و مطمئن را رعایت نکات ایمنی عنوان کرد و گفت: امیدواریم با رعایت قوانین و احترام به حقوق دیگران، شاهد کمترین سوانح رانندگی در جاده‌های البرز باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز