خبرگزاری کار ایران

طغیان رودخانه کشکان راه ارتباطی پنج روستای لرستان را مسدود کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۱۹۳

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با اشاره به بالا آمدن سطح آب رودخانه کشکان از مسدود شدن راه ارتباطی و قطع آب آشامیدنی پنج روستا از توابع شهرستان معمولان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، مهدی پازوکی روز سه شنبه با اشاره به فعالیت سامانه قوی بارشی و هشدار وضعیت قرمز در استان، اظهار کرد: بارش شدید باران از بامداد امروز و بالا آمدن آب رودخانه کشکان باعث مسدود شدن راه ارتباطی و قطع آب آشامیدنی ۵ روستا از توابع شهرستان مهمولان شد.

وی ادامه داد: اکنون نیروهای خدمات‌رسان به منظور امداد رسانی در این مناطق حضور دارند.

مدیرکل مدیریت بحران بیان کرد: به دلیل مخاطره و رانشی بودن برخی از مناطق و با توجه به دستور استاندار ساکنان روستای کمپ گنجعلی از توابع درب گنبد شهرستان کوهدشت به مهمانسرای امامزاده محمد منتقل شدند.

وی اظهار کرد: همچنین گردنه پای آستان (محور کوهدشت - گراب) مسدود و مسیر کوهدشت - کوهنانی و گراب به عنوان راه جایگزین در نظر گرفته شد.

پازوکی بر لزوم رعایت مسائل ایمنی و توجه به هشدارهای این ستاد تاکید کرد و گفت: هموطنان ضمن اجتناب از سفرهای بین شهری، از هرگونه توقف در مناطق پرخطر، بستر رودخانه‌ها، حاشیه پل‌ها و مسیل‌ها جدا خودداری کنند.

وی افزود: تمامی نیروهای عملیاتی و امدادی استان در حالت آماده باش هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز