خبرگزاری کار ایران

معاون فنی راهداری استان خبرداد؛

در محورهای گلستان 39 سامانه نظارت تصویری برای رصد تخلفات رانندگی در ایام نوروز فعال هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۱۴۷

معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در محورهای گلستان 39 سامانه نظارت تصویری برای رصد تخلفات رانندگی در ایام نوروز فعال هستند و استان بالغ بر 5 هزار و 251 کیلومتر انواع راه دارد.

به گزارش ایلنای گلستان، یوسف مرگان اظهار کرد: مرکز مدیریت راه های استان با شماره 141 برای ارائه آخرین وضعیت تردد محورهای استان در ایام نوروز بطور شبانه روزی و طی 3 شیفت کاری در خدمت کاربران جاده ای و مسافران نوروزی است.

وی ادامه داد: هم استانی ها و مسافران می توانند طی تماس با شماره 141 و همچنین سایت www.141.ir از وضعیت ترددها، انسدادها و محدودیت های ترافیکی در این ایام بهره مند شوند.

به گفته وی، همچنین در سامانه 141 می توان انتقادات، پیشنهادات و شکایات باربری و مسافربری خود را ثبت کرد.

مرگان ادامه داد: در طول محورهای استان 39 سامانه نظارت تصویری برای رصد تخلفات رانندگی و گسترش دامنه دید پلیس در ایام نوروز فعال هستند.

وی افزود: 41 سامانه ثبت تخلفات، یک سامانه توزین در حال حرکت و 54 سامانه تردد شمار نیز از دیگر سامانه های فعال در طول محورها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز