خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع دستی مازندران:

بازدید بیش از ۲۰۹ هزار مسافر از اماکن تاریخی و توریستی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۰۲۸

ایزدی از بازدید بیش از ۲۰۹ هزار مسافر از اماکن تاریخی، فرهنگی و توریستی مازندران از ۲۳ اسفند تا ۲۷ اسفند سال‌جاری خبر داد.

حسین ایزدی در گفت وگو با ایلنا، از ثبت ۱۰۲ هزار و ۴۰۷ نفر شب اقامت در اقامت‌گاه های رسمی در مازندران از ۲۳ اسفند تا ۲۷ اسفند سال‌جاری خبرداد و گفت: یک میلیون ۷۱۵ هزار و ۸۴۸ نفر معادل ۷۷/۸۸ درصد در اقامت‌گاه های غیر رسمی اقامت کردند.

وی شمار اقامت کننده‌ها در هتل آپارتمان را ۲۰/۶۷۱ نفر اعلام کرد و افزود: در همین مدت ۲۰ هزار و ۶۳۰ نفر معادل ۴/۲۴ درصد در هتل‌های مازندران اقامت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: ۱۳ هزار و ۸۶۰ نفر در متل‌ها، ۲۳۴ هزار و ۳۰ نفر در خانه‌های مسافر و چهار هزار و ۶۱۹ نفر در زائرسراها اقامت کردند.

وی میزان اقامت در اردوگاه‌ها را ۲,۲۶۸ نفر اعلام کرد و ادامه داد: میزان اقامت در مجتمع‌های گردشگری ۴/۱۰۲ نفر معادل ۰.۸۴ درصد و میزان اقامت در مهمانپذیر ۸۴۵ نفر معادل ۰.۱۷ درصد بوده است.

ایزدی تعداد کل بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی  را ۲۰۹ هزار و ۶۰۷ نفر اعلام کرد و که این میزان ۴۰/۵۳۹ بازدید تاریخی، ۴/۷۴۶ بازدید از صنایع دستی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز