خبرگزاری کار ایران

امروز اتفاق افتاد؛

مرگ کارگر شرکت فولاد پارس هفت‌تپه بر اثر حادثه

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۷۲۴

درویشی: پیگیر علت وقوع حادثه هستیم

ساعاتی پیش یکی از کارگران شرکت فولاد پارس هفت تپه بر اثر سانحه سقوط مگنت ۵ تُنی جان خود را از دست داد.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از شاهدان حاضر، مگنت که با سیم بکسل به جرثقیل متصل بود پس از بریده شدن سیم، بر سر یک کارگر افتاده و درجا جان این جوان را گرفت.

سید رسول حسینیان فر کارگر جوان، متاهل و دارای دو فرزند در این حادثه ناگوار جان خود را از دست داد.

یکی از همکاران این کارگر به خبرنگار ایلنا در خوزستان گفت: متاسفانه ما از لحاظ ایمنی در خطر هستیم.  شرکت باید ایمنی تمام کارگران را تامین کند اما متاسفانه ما در این مدت شاهد چند حادثه بودیم که تا به امروز دو تن از همکاران جوان خود را بخاطر عدم ایمنی از دست دادیم.

لازم به ذکر است که کارگران فولاد پارس هفت‌تپه چند مدت پیش برای افزایش حقوق و مزایای دیگر چند روزی را دست از کار کشیده بودند و مسئولین شهرستان قول پیگیرى رفع مشکلات آنان، (طرح طبقه بندى مشاغل و افزایش حقوق همانند دیگر شرکت هاى فولادى) را داده بودند که متاسفانه تا کنون تغییرى صورت نگرفته است.

در همین خصوص، دبیر اجرایی خانه کارگر خوزستان به خبرنگار ایلنا گفت: از این موضوع تاسف‌بار تازه مطلع شدیم و علت وقوع این حادثه را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

قربان درویشی ضمن ابراز همدردی و تسلیت به خانواده این کارگر جان‌باخته افزود: بارها در خصوص رعایت ایمنی کار در شرکت‌ها و کارگاه‌ها هشدار داده‌ بودیم. در خصوص این حادثه نیز به دنبال علت وقوع حادثه خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز