خبرگزاری کار ایران

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار خبر داد؛

راه اندازی کارواش رایگان برای مسافران در ورودی‌های تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۳۰۳

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز از راه اندازی کارواش رایگان برای مسافرین در ورودی های شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، پرویز عباس نژاد با اعلام این خبر گفت: معاونت های خدمات شهری مناطق به منظور استقبال شایسته از مسافران نوروزی شهر تبریز، اقدام به راه اندازی کارواش رایگان در ورودی های شهر خواهند کرد.

عباس نژاد گفت: برای استقبال شایسته از میهمانانی که از سمت ورودی منطقه ۷ تبریز وارد شهر می شوند یک کارواش در پارک استاد مراغه ای راه اندازی می شود.

وی همچنین افزود: در محدود شهرداری منطقه ۵ نیز در محل کمپ گردشگری مسیر تقاطع امام علی(ع) و هتل مرمر کارواش ایجاد خواهد شد.

معاون شهردار تبریز افزود: همچنین توسط مناطق ۳ و ۶ نیز کارواش در محل های معین مستقر خواهد شد تا استقبال شایسته و در خور شان مسافران نوروزی که شهر تبریز را برای گذران ایام تعطیلات آغاز سال نو انتخاب کرده اند، انجام گیرد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز همچنین گفت: این کارواش ها به طور موقت راه اندازی شده و از طریق نصب بنر در معابر برای مسافران و گردشگران نوروزی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز