خبرگزاری کار ایران

گلایه‌ی شهروندان خوزستانی؛

استاندار فقط نظاره‌گر نباشد/مقصران آبگرفتگی معابر اهواز معرفی و عزل شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۱۷۴

در حالیکه قرار بود در دولت رئیسی استاندار خوزستان در حد و اندازه یک وزیر باشد، متاسفانه هیچ تغییر مثبتی که حکایت از توانمندی بیشتر مدیران باشد، دیده نشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، تعدادی از شهروندان خوزستانی در تماس با ایلنا از عدم برخورد عبرت‌آموز با مدیران ناکارآمد به خصوص در موضوع تکرار آبگرفتگی های شهرهای بندر امام و اهواز، انتقاد کردند.

تعدادی از این شهروندان می‌گویند: در وعده‌های انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی عنوان شده بود که استاندار خوزستان با اختیارات ویژه و امکان حضور در جلسات هیئت دولت و در حد یک وزیر منصوب خواهد شد تا سرعت عبور از مشکلات انباشته شده این استان مهم و حیاتی بیشتر شود، ولی در اکثر مواقع، استاندار فقط در حد یک نظاره‌گر و توصیه کننده ظاهر گشته و کماکان مدیران سهل‌انگار در حاشیه‌ی امنیت قرار دارند.

در موضوع آبگرفتگی بندر امام، استاندار با حضور در این شهر چند توصیه‌ی فنی ساده کرد و هیچ خبری مبنی بر مواخذه و بازخواست مقصرین به افکار عمومی داده نشد.

این شهروندان معتقدند که در خصوص آبگرفتگی معابر شهری اهواز نیز، همین موضوع صادق است و به‌رغم اینکه هربار اعلام می‌شود که علت، شناخته شده و اعتباراتی دریافت شده، ولی باز با هر بارشی، شهر به زیر آب می‌رود.

بر اساس تنها و آخرین خبر روابط عمومی استانداری خوزستان از واکنش استاندار به آبگرفتگی امروز اهواز، فقط بازدید وی از مناطق آبگرفته اعلام شده است.

این تماس گیرندگان خواهان ورود دستگاه‌های نظارتی و قضایی به این موضوع و برخورد با مقصرین می‌باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز