خبرگزاری کار ایران

در جلسه ستاد خدمات سفر مسافرین نوروزی مطرح شد؛

شیراز آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۵۷۷

عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: شهرداری شیراز با برنامه ریزی ها و تلاش های شبانه روزی در حال آماده سازی و میزبانی مطلوب از میهمانان و شهروندان است.

به گزارش ایلنا، مسعود زارعی در جلسه ستاد خدمات سفر مسافرین نوروزی شهر شیراز با اشاره به اهمیت نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه ها، عنوان کرد:هر مجموعه مدیریتی و اجرایی قطعاً نیاز به یک سیستم مستقل نظارت دارد همانگونه که سیستم نظارت بر عملکرد شهرداری در ستاد خدمات سفر توسط شورا در سال های اخیر شکل گرفته است.

 رئیس ستاد عالی نظارت شورا از حضور تمامی اعضای شورای شهر شیراز در ستاد عالی نظارت خبر داد و گفت: اعضای شورای شهر و نمایندگان ویژه آنان ،خصوصا کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت (ع) و کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و عمران شورا در روند نظارتی و بازدیدها حضور دارند تا از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی به میهمانان و شهروندان قرار گیرند.

رئیس کمیسیون سلامت،محیط زیست و خدمات شهری با اشاره به وظیفه ذاتی شورا در امر نظارت بر عملکرد شهرداری گفت: در دوره ششم شورا طی دو سال اخیر اتفاقات خوبی با هماهنگی کامل شهرداری به ویژه شخص شهردار،مدیران مجموعه خدمات شهری، معاونین خدمات شهری در مناطق ۱۱ گانه و دیگر حوزه های شهرداری در مقاطع مختلف با شورای اسلامی شهر در شرایطی بسیار همدل و همگام رقم خورده است.

مسعود زارعی با اشاره به اینکه شهر شیراز مرکز توجه گردشگران و میهمانان از نقاط مختلف کشور می باشد اظهار داشت: در این دوره شاهد برآیند همکاری و همدلی مدیریت شهرداری در ستاد خدمات سفر که منجر به رضایتمندی حداکثری میهمانان و شهروندان شهر شیراز بوده، هستیم.

زارعی در خصوص ستاد عالی نظارت شورا بر خدمات سفر شهرداری بیان کرد: رویکرد شورا از تشکیل مجموعه نظارت عالی این بوده که با همکاری بی وقفه شهرداری ایرادات احتمالی که در ایام نوروز در خدمات رسانی به میهمانان دیده شود را به فوریت گزارش و در اسرع وقت رفع شود.

شیراز آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورا در خصوص همکاری سایر دستگاه ها گفت: با توجه به همزمانی ایام ماه مبارک رمضان با ایام نوروز، دیگر دستگاه ها با ایجاد فضاهای مناسب فرهنگی شهر را آماده پذیرایی از مسافرین کنند.

زارعی رئیس ستاد عالی نظارت شورا بر خدمات سفر شهرداری با اشاره به موضوعات و مشکلات احصا شده در ارائه خدمات به میهمانان در سنوات گذشته بیان کرد: مواردی همچون اطلاع رسانی دقیق به مسافرین، کنترل نرخ پارکینگ ها، نظافت و نگهداری سرویس های بهداشتی، کنترل قیمت ها در بازارچه های شهرداری، برگزاری منظم و منسجم برنامه های فرهنگی، جمع آوری سد معابر خصوصا شریان های اصلی، زیارتی و گردشگری، نظافت مستمر شهر، روشنایی و نورپردازی سطح شهر با توجه بیشتری در دستور کار ستاد خدمات سفر قرار دارد.

زارعی در پایان گفت: امسال با استفاده از تجارب دو سال گذشته و هماهنگی های فی مابین شهرداری و شورا، ارتقا و بهبود در خدمات، شهر شیراز آمادگی بیشتری در میزبانی از میهمانان را خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز