خبرگزاری کار ایران

همزمان با فرارسیدن چهارشنبه آخر سال؛

۱۰ ایستگاه آتش نشانی ارومیه در حال آماده باش کامل قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۹۵۰

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از آماده باش کامل ۱۰ ایستگاه آتش نشانی در ارومیه خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین سرباز رشید بیان کرد: در اجرای طرح استقبال از بهار، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه از ۱۵ اسفند ماه با استقرار خودروها در بیش از ۵ نقطه حساس و گشت‌زنی موتور سواران به همراه تجهیزات کامل در طی روز در نقاط پرتردد شهر و اماکن تجمعی در خدمت شهروندان خواهند بود.

به گفته وی این سازمان با توجه به نزدیک شدن به ایام چهارشنبه آخر سال، آماده انجام ماموریت‌های محوله را داشته و در روز سه‌شنبه ۲۲ اسفند ماه نیز تمام ۱۰ ایستگاه فعال آتش‌نشانی با بیش از ۸۰ آتش‌نشان و آتش‌نشانان ذخیره به منظور پوشش ایمنی شهر در آماده باش کامل بوده همچنین  ۵ تیم سیار به گشت‌زنی می‌پردازند.

سرباز رشید با اشاره به احتمال بروز ترافیک‌ در چهارشنبه آخر سال و افزایش زمان رسیدن به محل حوادث و امدادرسانی از شهروندان درخواست کرد که همکاری های لازم با خودروهای امدادی را داشته باشند.

وی یادآور شد: شهروندان در هنگام بروز هر گونه حادثه‌، سریعاً مراتب را به سامانه ۱۲۵ و یا نیرو‌های آتش‌نشانی مستقر در سطح شهر اطلاع داده و در صورت مشاهده خودرو‌های آتش‌نشانی حین اعزام به ماموریت، مسیر را برای تردد این خودرو‌ها باز نگه دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز