خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

محکومیت ۴ مسئول در آموزش و پروش لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۸۷۶

رئیس هیات بدوی و رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان آموزش و پرورش لرستان از برخورد قانونی با 4 مسئول در آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محسن یوسفوند در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اصل بی‌طرفی مدیران دستگاه‌های اجرایی در انتخابات  مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از اوایل بهمن ماه بنا بر تاکید مدیر کل آموزش و پرورش استان مبنی بر خودداری از انجام هرگونه فعالیت تبلیغاتی مسئولین و ضرورت اصل بی‌طرفی، کمیته برخورد با تخلفات احتمالی کارمندان آموزش و پرورش لرستان در بحث انتخابات تشکیل شد.

وی افزود: پس از بررسی‌های به عمل آمده و جمع آوری مستندات و گزارش‌ها در سطح استان برای ۹ نفر از کارکنان اداری در شهرستان‌ها و مناطق استان پرونده تشکیل شد که پس از طی مراحل قانونی و دعوت از آنان ( بر اساس اصل حق دفاع در موعد مقرر مطابق قانون رسیدگی به تخلفات اداری مصوب ۱۳۷۳) حکم ۴ نفر از مسئولین به تنزل ازمقام قطعی شده و رای آنان به محض ابلاغ طی چند روز آینده  توسط روسای آموزش و پرورش  مناطق و شهرستانهای استان لازم الاجرا است.

رئیس هیات بدوی و رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان آموزش و پرورش لرستان ادامه داد: پرونده مابقی متخلفین نیز با توجه به اینکه روند بررسی و حق دفاع آنان در حال سیر مراحل قانونی و اداری است و به محض صدور حکم اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز