خبرگزاری کار ایران

۹۰ درصد شهر فرخشهر دارای نقاط حادثه خیز است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۶۳۴

شهردار فرخشهر گفت: شهر فرخشهر دارای نقاط حادثه خیز زیادی است و می توان گفت که ۹۰ درصد این شهر حادثه خیز است.

به گزارش ایلنا، سبحان نظری در ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: طرح ورودی جاده اصفهان به فرخشهر با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصد در حال انجام است که عید فطر افتتاح می شود.

وی در خصوص المان های شهری افزود: اولین المان شهری با عنوان دیوار یار مهربان در بلوار ۲۲بهمن با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان در هفته کتاب رونمایی شد.

نظری با اشاره به احداث پارک بانوان بیان کرد: در عید فطر سال آینده فاز اول پارک شامل دیوار چینی آغاز خواهد شد.

شهردار فرخشهر با بیان اینکه فرخشهر شهر حادثه خیز است گفت: حدود ۹۰ درصد شهر به دلیل تردد ماشین‌های سنگین یک شهر حادثه خیز شده است و اولویت ما جهت رفع نقاط حادثه خیز این شهر احداث پارکینگ ماشین آلات سنگین و احداث کمربندی شمال شهر است.

نظری اجرای ۳۰ هزار متر مربع جدول کاری، ۲۳ هزارتن آسفالت و ترمیم ترانشه سطح شهر، افتتاح زمین چمن مصنوعی و زمین چمن ساحلی  را از جمله دیگر اقدامات انجام شده سال جاری عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه تمامی شهر ها به سمت شهر الکترونیک می روند خاطر نشان کرد: انجام کلیه فعالیت های شهرداری به صورت هوشمند جهت سهولت ارباب رجوع و صرفه جویی در وقت ، اجرای فیبر نوری و نصب دوربین های نظارتی و ثبت تخلف ، هوشمند سازی چهار راه ها از برنامه های مهم و اولویت دار سال آینده این شهر است.

شهردار فرخشهر عنوان کرد: بودجه سال آینده شهر فرخشهر، اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال در نظر گرفته‌ شده که ۹۵۰ میلیارد ریال آن برای پروژه های عمرانی برنامه‌ریزی شده است.

وی عنوان کرد: افتتاح خانه محیط‌زیست در فرخشهر، بازسازی و مرمت قلعه اسفندیاری، تسهیل‌شدن صدور پروانه‌های آموزش و پرورش و نوسازی مدارس در کنار اهمیت دادن به بهداشت و درمان و منابع طبیعی و دیگر مسائل از اقدامات انجام‌شده شهرداری در سال ۱۴۰۲ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز