خبرگزاری کار ایران

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان:

امسال ۱۲۰ هزار تن کود در اختیار کشاورزان همدانی قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۵۹۶

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان از تأمین، تدارک و توزیع ۱۲۰ هزار تن انواع کودهای شیمیایی برای کشت‌های استان در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، بهروز الیاسی با بیان اینکه تأمین و توزیع این میزان کود، تحقق صددرصدی برنامه ابلاغی از سوی وزارت جهادکشاورزی را نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: برنامه ابلاغی توسط سازمان جهادکشاورزی طبق سطح زیرکشت و نوع محصول تولیدی هر شهرستان سهمیه‌بندی و برای توزیع به این شرکت ارسال می‌شود.

وی افزود: این شرکت نیز با کمک ۹۴ کارگزار و عامل فروشی که در تمامی نقاط استان دارد، کودهای مورد نیاز کشاورزان را در نزدیک‌ترین فاصله ممکن در اختیارشان قرار می‌دهد.

الیاسی یادآور شد: از ۱۲۰ هزار تن برنامه ابلاغی کودهای پایه کشاورزی برای استان به تفکیک حدود ۹۴ هزار تن ازته، ۲۰ هزار تن فسفاته و ۶۰۰۰ تن پتاسه را شامل می‌شود که تمامی برنامه کودی محقق و در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

وی در پایان امنیت غذایی مردم را در گرو تغذیه بهینه گیاهی دانست و مطرح کرد: با تغذیه به‌موقع گیاه و افزایش بهره‌وری امنیت غذایی کشور تأمین می‌شود که مجموعه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی به طور شبانه‌روزی در راستای تحقق این مهم در تلاش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز