خبرگزاری کار ایران

عضو شورای کرج خواستار شد؛

توزیع عادلانه المان ها و مبلمان شهری در استقبال از بهار قرآن و طبیعت، در نواحی مختلف کرج

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۵۷۸

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی ورزشی شورای اسلامی شهر کرج گفت: سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری با نورپردازی و المان های نوری نشاط اجتماعی و سر زندگی در شهر را افزایش دهد.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی در بازدید از کارگاه و ورکشاپ تعدادی از هنرمندان شهر که جهت آماده سازی نمادها و المان های نوروزی و ماه مبارک رمضان در حال آماده سازی است، ضمن تحسین از اجرای حدود 70 اثر هنری، اظهار داشت: این نمادها و مبلمان های شهری در نقاط مختلف شهر مخصوصا در مناطق پایین دست شهر نصب شود و صرفاٌ مختص مراکز شهر نباشد و باید در نواحی مختلف از شمال و جنوب شهر توزیع عادلانه صورت گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در این بازدید به عوامل سازمان سیما،منظر و فضای شهری شهرداری کرج، بازی نور در شب برای شهر را یادآور شد و اظهار داشت: شهر را باید با نورپردازی و المان های نوری زیباتر کرد تا یک نشاط اجتماعی و سر زندگی در شهر افزایش و حاکم شود.

رحیمی در پایان ضمن تاکید مجدد بر توزیع عادلانه المان ها، مبلمان شهری، نورپردازی و...در شهر گفت: موضوعات لوستر شهری و ریسه های نوری در شهر توسعه پیدا کند علاوه بر تأمین روشنایی مطلوب در شب برای رفاه حال و آرامش و سبب افزایش امنیت شهروندان در فضاهای شهری و ارتقا سطح کیفیت زندگی مردم می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز