خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان مطرح کرد؛

۲۶۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید در گردشگری فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۴۶۴

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان فارس از تصویب 8 پروژه ساخت طرح تاسیسات گردشگری دراین استان خبردادو گفت: این تعداد پروژه در شهرستان های شیراز، سپیدان، اوز، بیضاء و کوار و فیروزآباد واقع شده است.

به گزارش ایلنا، محمد ثابت اقلیدی با اشاره به برگزاری جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری در اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گفت: در این کمیته تخصصی ساخت 21 پروژه بزرگ شامل اقامتگاه بوم گردی، هتل، مجتمع و اردوگاه گردشگری، سفره خانه سنتی و مرکز سرگرمی و تفریحی و ... مورد بررسی قرار گرفت. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس افزود: از این تعداد پرونده، 8 پروژه تصویب، 5 پرونده تمدید موافقت اصولی و ما بقی پرونده هانیز به بررسی مجدد موکول شدند. 

ثابت اقلیدی گفت: این 8 پروژه با حجم سرمایه گذاری 262 میلیارد تومان درفارس احداث می‌شود. 

وی افزود:  طبق برنامه ریزها مراحل احداث یک اقامتگاه سنتی ، 2 هتل و دواردوگاه گردشگری در شهرستان‌های شیراز و سپیدان همچنین  یک هتل در شهرستان کوار و یک اقامتگاه بوم گردی  هم در شهرستان بیضا و یک مجتمع گردشگری نیز در  سپیدان و  به زودی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز