خبرگزاری کار ایران

رانش کوه محور کوهستانی بخش کجور مازندران را مسدود کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۴۴۴

بخشدار کجور گفت: رانش کوه همراه با سقوط تخته سنگ های بزرگ در منطقه "کتکش" باعث انسداد جاده کجور نوشهر شد.

به گزارش ایلنا، جواد عارفی نیا سه شنبه شب در گفت و گویی افزود: این اتفاق حدود یک ساعت پیش رخ داده و عبور و مرور خودروها در این محور تا اطلاع بعدی امکان‌پذیر نیست.

وی اظهار کرد : هم اینک موضوع به مسوولان مرتبط به ویژه راهداری و حمل و نقل جاده ای گزارش شده و امیدوارم هرچه زودتر ماشین آلات برای بازگشایی مسیر به این منطقه وارد شوند.

این مسوول خاطر نشان کرد : به نظر می رسد یکی از علت های وقوع این حادثه ناشی از بارندگی و برف اخیر بوده که سبب سست شدن نقاط رانشی و در نهایت منجر به بروز این بلای طبیعی در این نقطه از محور ارتباطی شده است.

بخشدار کجور گفت : هم اینک با همراهی مسوولانی چون فرمانده حوزه مقاوت بسیج مرکز بخش و دیگر نیروهای مردمی در محل وقوع حادثه حضور داریم تا خدای ناکرده حوادثی برای عابران سواره رو رخ ندهد.

عارفی نیا با اشاره به ریزش حجم سنگین ضایعات کوهی از ارتفاعات به روی سطح این محور به مردم بومی نوشهر و چالوس توصیه کرد تا اطلاع بعدی به علت مسدود بودن محور از سفر به کجور بپرهیزند.

بخش کوهستانی کجور نوشهر با برخورداری از دو نقطه شهری و ۶۴ نقطه روستایی، دست کم ۱۲ هزار نفر جمعیت ثابت و ۲۵ هزار نفر جمعیت متغیر دارد.

این بخش در فاصله حدود ۷۵ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان نوشهر در غرب مازندران قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز