خبرگزاری کار ایران

نمایندگان سه حوزه انتخابیه خراسان جنوبی مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۴۷۴

رئیس ستاد انتخابات استان خراسان جنوبی اعلام کرد: منتخبان مردم در سه حوزه انتخابیه استان تعیین شدند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی روز شنبه با استناد به آمار ثبت شده در سامانه انتخابات و گزارش سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور افزود: با اتمام زمان شمارش آرای مأخوذه، نمایندگان سه حوزه انتخابیه "نهبندان و سربیشه"، "قاینات و زیرکوه"، "فردوس، طبس، سرایان و بشرویه" مشخص شدند.

وی بیان کرد: براساس آمار مأخوذه "مصطفی نخعی" در حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه، "سلمان اسحاقی" در حوزه انتخابیه قاینات و زیرکوه و "محمد نصیری" در حوزه انتخابیه فردوس، طبس، سرایان و بشرویه به عنوان منتخبان مردم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حائز اکثریت آرا شدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: اطلاعات تکمیلی درخصوص آمار مشارکت مردم در انتخابات، اعلام خواهد شد.

استان خراسان جنوبی با ۱۱ شهرستان و چهار حوزه انتخابیه اصلی، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه همزمان با انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای کسب چهار کرسی نمایندگی در ۷۶۶ شعبه اخذ رای این استان برگزار شد.

حوزه‌های انتخابیه "بیرجند، درمیان و خوسف"، "فردوس، طبس، سرایان و بشرویه"، "قاینات و زیرکوه" و نهبندان و سربیشه" هر کدام یک نماینده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز