خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

از گمانه زنی و انتشار اخبار کذب نتایج انتخابات در فضای مجازی خودداری شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۳۶۱

استاندار کرمانشاه با اشاره به تمدید زمان برگزاری انتخابات تا ساعت ۲۴ امشب، گفت: تا پایان انتخابات و شمارش آرا، از گمازنی و نتایج آرا در فضای مجازی خودداری شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی در جمع خبرنگاران حاضر در محل ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به استقبال قابل قبول مردم در این دوره انتخابات گفت:  تاکنون روند انتخابات در تمام شعب بصورت پیوسته و آرام پیش رفته و مشکلی که مخل روند برگزاری انتخابات باشد، نداشته ایم.

صحرایی افزود: به یاری خداوند چهار رکن مد نظر رهبری در این دوره بصورت ویژه پیگیری شده و انتخابات در کمال امنیت و سلامت پیش رفته است.

استاندار کرمانشاه گفت: در برخی شهرستان‌ها انتخابات پرشورتر و در برخی شهرستانها بصورت طبیعی و عادی پیش رفته و طبیعی است در پهنه گسترده استان شکایات و گزارشاتی داشته باشیم که به همگی رسیدگی شده است.

وی افزود: تقریبا ۴۸۰ شکایت دریافت کردیم که بیش از ۴۰۰ مورد آن مستند نبوده و رفع شده است و مابقی در دست بررسی است.

صحرایی با اشاره به تمدید زمان برگزاری انتخابات تا ساعت ۲۴ امشب، از تعطیلی مدارس در روز ۱۲ اسفند خبر داد و افزود: چون بسیاری مدارس حوزه انتخابیه بوده و انتخابات تا دیروقت ادامه دارد، بنابر تصمیم گرفته شده تمام مدارس در تمام مقاطع فردا(شنبه) تعطیل هستند.

وی در خصوص برخی اعلام نتایج در فضای مجازی گفت: این نتایج به هیچ عنوان صحت ندارد و همه گمانه زنی و شایعه است. نتایج پس از اتمام زمان قانونی انتخابات و شمارش آرا از رسانه های رسمی اعلام می شود.

صحرایی در خصوص میزان مشارکت هم گفت: در برخی شعب همچنان رای گیری ادامه دارد و جمع بندی نهایی که صورت گیرد، میزان مشارکت هم اعلام خواهد شد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به تامین مناسب تعرفه گفت: هر شعبه که نیاز داشته، سریعا تعرفه تامین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز