خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات استان همدان:

دستگیری تعدادی از متخلفان خرید و فروش رأی در همدان

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۲۸۰

دبیر ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه مسأله خاص امنیتی نبوده و تنها تعدادی تخلف در رابطه با خرید و فروش رأی صورت گرفته که با آنها برخورد شده و متخلفان دستگیر شدند، یادآور شد: تا حوالی ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه بیشترین حجم استفاده از مدارک هویتی کارت ملی با ۸۵ درصد بوده و ۱۱ درصد افراد با شناسنامه و ۳ درصد با گواهینامه در انتخابات شرکت کردند و ۵۱ درصد از رأی‌دهندگان مردان و ۴۹ درصد خانم بوده‌اند.

به گزارش ایلنا از همدان، حسن رضانیا بعدازظهر جمعه ۱۱ اسفندماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه با توجه به روند استقبال مردم و حضور آنها در شعب رأی‌گیری ساعت انتخابات تمدید شد، اظهار کرد: زمان قانونی انتخابات ۱۰ ساعت از ۸ صبح تا ۶ بعدازظهر بوده اما حضور و مشارکت مردم خیلی خوب است و احساس غرور کرده و به آنها افتخار می‌کنیم و به ملت و مردم می‌بالیم و ما مسئولان شرمنده بزرگواری و آقایی ملت می‌شویم.

با بیان اینکه ۳۴۱ هزار نفر در استان همدان در انتخابات مشارکت داشتند، گفت: حوزه انتخابیه همدان و فامنین با ۱۱۵ هزار نفر، ملایر با ۵۱ هزار نفر و بهار و کبودراهنگ با ۶۵ هزار نفر در انتخابات پیشرو هستند.

وی با بیان اینکه مردم در هر سن و سالی با هر جنسیت و عقیده‌ای در انتخابات شرکت کردند چراکه همه کشور خود را دوست دارند، افزود: میزان تعرفه به اندازه کافی در شعب اخذ رأی دیده شده و کمبود تعرفه نداشته‌ایم و در صورت اعلام نیاز مشکلی برای تأمین وجود ندارد، همچنین تصویربرداری و گرفتن عکس به صورت شخصی و خانوادگی در شعب بدون مشخص شدن برگه رأی آزاد شده و مردم می‌توانند در مسابقه عکاسی شرکت کنند.

دبیر ستاد انتخاباتی استان همدان با بیان اینکه هیچ مشکلی در حوزه امنیتی گزارش نشده است، گفت: به لطف الهی و اشراف و کاردانی نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، انتظامی و بسیج و سپاه مشکلی پیش نیامده و ۴۰۰۰ نفر به صورت محسوس و تعدادی نیز به صورت نامحسوس در حال تلاش برای حفظ امنیت انتخابات هستند.

رضانیا با بیان اینکه ۳۴۱ هزار نفر در استان همدان در انتخابات مشارکت داشتند، اعلام کرد: حوزه انتخابیه همدان و فامنین با ۱۱۵ هزار نفر، ملایر با ۵۱ هزار نفر و بهار و کبودراهنگ با ۶۵ هزار نفر در انتخابات پیشرو هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز