خبرگزاری کار ایران

استاندار:

885 نشست مشارکت افزایی پیرامون انتخابات در همدان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۱۷۹

استاندار همدان گفت: ۸۸۵ نشست مشارکت افزایی پیرامون انتخابات یازدهم اسفند در استان ویژه اقشار و گروه های مختلف مردمی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز جمعه در ستاد انتخابات استان همدان اظهار کرد: تا پیش از ساعت ۱۲ ظهر،۱۲۵ هزار تعرفه مصرف شده است و سرعت مصرف تعرفه رو به افزایش است.

با توجه به چهار مولفه مورد تاکید رهبری انقلاب، با صدور فرمان از سوی وزیر کشور اقدامات با همکاری همه ارکان آغاز شد و در گام نخست ستاد انتخابات تشکیل و هماهنگی بین بخش های مختلف صورت گرفت.

وی افزود: در راستای توانمند سازی افراد در بخش های مختلف، ۱۴۱ دوره آموزشی برای بازرسان، سربازرس، نماینده فرماندار و دیگر افراد برگزار شد که این امر موید و نشان دهنده اهمیت موضوع آموزش و تبحر برای همه ارکان در ستاد انتخابات است.

استاندار همدان گفت: به منظور افزایش مشارکت در انتخابات، ۸۸۵ نشست مشارکت افزایی در استان و شهرستان ها با همکاری ستاد انتخابات و فرمانداران برگزار شد.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: در این مدت نشست هایی با رای اولی ها، جلساتی با دختران، پسران، سمن ها، اساتید دانشگاه و دانشجویان، فرهنگیان، کارگران، اصحاب فرهنگ و هنر، فعالان فضای مجازی، روحانیون، روستاییان، عشایر، جامعه پزشکی، اصناف و بازار، معتمدان محله ها و بانوان داشتیم تا فضای مناسب در شهر ها و روستا، هفت حوزه انتخابیه و ۱۰ شهرستان ایجاد شود.

وی بیان کرد: هزار و ۳۴۹ شعبه اخذ رای در استان کار رای گیری را بر عهده دارند که شامل یک هزار و سه شعبه ثابت ۳۴۶ سیار می شود همچنین ۶۳۴ شعبه در مناطق شهری ۷۱۵ شعبه در روستاها دایر شده است.

استاندار همدان افزود: ۱۳ هزار و ۴۲۷ اعضای شعب و عوامل اجرایی، هزار و ۳۴۹ نمایندگان فرماندار و مابقی خدماتی، راننده، عوامل انتظامی، سپاه و بسیج هستند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: با در نظر گرفتن چهار هزار و ۹۹۱ ناظر و یک هزار و ۵۲۳ بازرس در مجموع ۲۷ هزار نفر کار برگزاری و برقراری امنیت انتخابات را عهده دار هستند، همچنین ۴۴۵ خبرنگار کار اطلاع رسانی را انجام می دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز