خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله مکارم شیرازی:

حل مشکلات از طریق حضور پای صندوق‌های رأی محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۱۲۳

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی با بیان اینکه حضور پرشور در کنار صندوق‌های رأی نشان می‌دهد که این ملت، ملت زنده است،‌ گفت: مشکلات را انکار نمی‌کنیم اما حل مشکلات از طریق حضور پای صندوق‌های رأی محقق می‌شود.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی با ثبت رأی خود در صندوق أخذ رأی الکترونیکی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه روز انتخابات از روزهای بسیار حساس است، اظهار داشت: ملتی توانایی اداره خود را دارد که تکیه بر مردم‌اش داشته باشد و تکیه بر مردم از طریق آرای انتخاباتی است.

وی با بیان اینکه حضور پرشور در کنار صندوق‌های رأی نشان می‌دهد که این ملت، ملت زنده است،‌ گفت: مشکلات را انکار نمی‌کنیم اما حل مشکلات از طریق حضور پای صندوق‌های رأی محقق می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان افزود: افراد خوب و لایق را انتخاب کنیم و آن افراد خوب و لایق مشکلات را برطرف کنند، در صورتی که مردم از صندوق‌ها فاصله بگیرند در واقع ضربه به نظام خودشان خواهند زد، حل مشکلات با فراموش کردن مشکلات ممکن نیست، با حضور و مبارزه با مشکلات می‌توان مشکلات را رفع کرد.

وی عنوان کرد: اگر مردم حضور کامل در انتخابات داشته باشند حل مشکلات آسان می‌شود و اگر فاصله بگیرند مشکلات بیشتر می‌شود.

آیت‌الله مکارم شیرازی گفت: مردم خوب ما با اینکه مشکلات را احساس کرده و می‌کنند اما در عین حال حضور در پای صندوق‌های رأی را فراموش نخواهند کرد و می‌دانند قهر با صندوق‌های رأی مشکلی را رفع نمی‌کند بلکه باید حاضر شد و افراد لایق را انتخاب کرد تا افراد لایق بتوانند مشکلات را رفع کنند.

وی اظهارداشت: ما دعا می‌کنیم که این دور انتخابات بسیار خوب و پربرکت باشد و مردم افراد لایق و خوب را انتخاب کنند و آن افراد لایق هم وظیفه خود را انجام دهند و در حل مشکلات مردم بکوشند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: هیچ ملتی نداریم که مشکل نداشته باشد، مهم برطرف ساختن مشکلات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز