خبرگزاری کار ایران

استاندار قم:

پیش‌بینی‌های لازم برای احتمال دور دوم انتخابات در قم را کرده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۰۸۹

استاندار قم با اشاره به نظر برخی کارشناسان سیاسی استان قم مبنی بر احتمال کشیده شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی این استان به دور دوم گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای احتمال دور دوم انتخابات در قم را کرده ایم.

سید محمد آقامیری در حاشیه بازدید از صندوق اخذ رای حرم حضرت معصومه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در قم با اشاره به استقبال خوب مردم قم در ساعات اولیه در انتخابات اظهار داشت: در بازدیدهای اولیه، شعبه یک در صحن امام رضا (ع) حرم حضرت معصومه بسیار شلوغ است و مردم زیادی در صف بودند و استقبال خیلی خوبی از انتخابات داشتند.

استاندار قم افزود: سایر شعبات نیز این گونه است و شاهد استقبال خوبی در ساعات اولیه‌ای که شعبات رای کار خود را آغاز کردند هستیم و وضعیت خوبی است و مردم استقبال خوبی کردند.

وی در مورد استقبال مردم در توابع استان قم نیز بیان کرد: استان قم تنها استانی است که تمامی شعبات اخذ رای به طور صد در صد الکترونیکی است و به صورت برخط می‌توانیم فعالیت‌ها را رصد کنیم؛ که در این باره نیز استقبال خوبی گزارش می‌شود.

آقامیری عنوان کرد: روند کار قطعا از زمانی که به صورت دستی آرا اخذ می‌شد سرعت بیشتری دارد و شمارش آراء نیز با سرعت بیشتری انجام و انشالله نتایج نیز در کوتاه ترین زمان اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر زمان را نمی‌توانیم اعلام کنیم، چرا که برای اولین بار این اتفاق می‌افتد و تجربه‌ای نبوده که ببینیم در چه زمانی انجام می‌شود، اما تلاش می‌کنیم و دوست داریم در کوتاه‌ترین زمان اعلام شود.

استاندار قم گفت: همچنین در تلاش هستیم همه عواملی که در حال حاضر مشغول به خدمت هستند زودتر کار را به اتمام برسانند.

وی در ادامه اظهار داشت: پیش‌بینی‌های لازم برای احتمال دور دوم انتخابات در قم را کرده ایم و اگر احیاینا به هر دلیلی صندوق های الکترونیکی ما قابلیت ادامه کار را نداشته باشند، این پیش بینی انجام شده که سیستم را به دستی متقل کنیم و کار را ادامه دهیم، در این راستا هیچ خللی در روند انتخابات انجام نمی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز