خبرگزاری کار ایران

در حاشیه اخذ آرای امام جمعه کرج و استاندار البرز مطرح شد؛

آیت‌الله حسینی همدانی: نمایندگان انتخابی دغدغه مند امورات مردم باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۰۰۳

عبداللهی: اقوام در البرز با وحدت به دعوت رهبر لبیک خواهند گفت

امام جمعه کرج و استاندار البرز با حضور در مصلای بزرگ کرج و انتخاب نامزدهای مورد نظر خود، ابراز امیدواری کردند که با توجه به ببشترین تعداد نامزدهای انتخاباتی در کشور، درصد حضور و مشارکت مردم پای صندوق آرا نیز بالا باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، صبح امروز جمعه ١١ اسفند، همزمان با شروع زمان اخذ رای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله حسینی همدانی نماینده ولی فقیه البرز به همراه استاندار البرز در مصلای بزرگ کرج حاضر شدند و به نمایندگان انتخابی خود رای دادند.

مردم با حضور خود برگ زرینی رقم می‌زنند

آیت‌الله حسینی همدانی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک ایام ماه مبارک شعبان، اظهار داشت: امروز هم روز مبارک ملت فهیم و بصیر و انقلابی خواهد بود.

وی افزود: دشمنان ما از مدتها قبل، هجمه هایی را طراحی و فراهم کردند که حضور مردم کمرنگ شود و پای صندوق حضور نداشته باشند اما خواهند دید مانند همیشه برگ زرین و مشعشع دیگری از فداکاری، بصیرت و فهم بالای سیاسی رقم خواهند زد.

نمایندگان انتخابی مردم را فراموش نکنند

آیت‌الله حسینی همدانی گفت: امیدواریم دوستانی که نام آنها از صندوق آراء، انتخاب می‌شود، مردم را فراموش نکنند. طرح‌ها، لوایح و قوانین مهم مربوط به معیشت، اقتصاد، جوانی جمعیت، مسکن، اشتغال و تمام دغدغه های مردم را دنبال کنند. همانطور که مردم حضور فعال داشتند، نمایندگان انتخابی نیز دغدغه مند امورات مردم باشند.

وی ضمن تشکر از خبرنگاران و اصحاب رسانه که ترفندهای دشمن را خنثی‌سازی کردند، اضافه کرد: از مسئولان اجرایی استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی که در طول مدت گذشته در حوزه انتخابات فعالیت خوبی داشتند، قدردانی می‌کنم.

تعداد بالای نامزدها، ظرفیت خوب استان شد

امام جمعه کرج گفت: یکی از ویژگی‌های انتخابات در البرز، تعداد بالای داوطلبان بود که این خود ظرفیت و قابلیت خوبی برای استان است. امروز ٣ نفر در البرز انتخاب خواهند شد اما سایر نامزدهای انتخاباتی باید در راستای خدمت رسانی به استان تلاش کنند.

آیت‌الله حسینی همدانی با عنوان اینکه رای خود را به امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهید حاج قاسم سلیمانی، تقدیم کرده است، ابراز امیدواری کرد که آنچه به خیر مردم است از صندوق آراء خارج شوند و نمایندگان انتخابات شده با همت مشغول فعالیت باشند.

اقوام در البرز به دعوت رهبر، لبیک خواهند گفت

مجتبی عبداللهی استاندار البرز نیز بعد از انتخاب نامزدهای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران حاضر شد و ضمن قدردانی از زحمات اصحاب رسانه در به تصویر کشیدن حماسه انتخابات اظهار کرد: این حماسه از ابتدای صبح شروع شده که تا پایان روز جاری ادامه خواهد داشت.

وی افزود: تلاش خوبی صورت گرفته و اقدامات انجام شده نسبت به ادوار گذشته بی نظیر بود. با توجه به لقب ایران کوچک که مقام معظم رهبری خطاب به کرج و استان البرز دادند، اقوام با وحدت و انسجام خود، امروز نیز حضور پررنگی پای صندوق رای خواهند داشت و به مطالبه و درخواست مقام معظم رهبری در برگزاری باشکوه، لبیک خواهند گفت.

مطمئنم درصد حضور مردم در انتخابات بالا خواهد بود

وی گفت: در حوزه داوطلبان انتخاباتی، استان البرز رتبه اول کشور است و بدین لحاظ منجربه شور و نشاط در استان بودیم لذا با همین نگاه مطمئن هستم درصد حضور مردم در کشور نیز به رغم حماسه ای که در تاریخ انتخابات البرز رقم خورد، شاهد حضور پرشور باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز