خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر استان اصفهان عنوان کرد؛

ضرورت حضور نمایندگان جامعه کارگری در مجلس شورای اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۸۴۸

دبیر اجرایی خانه کارگر استان اصفهان و مناطق مرکزی کشور گفت: ضروری است جامعه بزرگ و زحمت‌کش کارگران، در مجلس شورای اسلامی نماینده داشته باشند تا صدای آنها شنیده شده و دغدغه‌های آنها مطرح شود.

اصغر برشان در گفت وگو با ایلنا در اصفهان اظهار کرد: فردا روز برگزاری انتخابات مهمی است و امیدواریم افراد اصلح و شایسته به مجلس راه پیدا کنند و بتوانند از حقوق کارگران دفاع کنند. ضروری است جامعه بزرگ، شریف و زحمت‌کش کارگران، در مجلس شورای اسلامی نماینده داشته باشند تا صدای آنها شنیده شده و دغدغه‌های آنها مطرح شود.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی و تلاش شکل گرفته، سعی شد در تمامی شهرستان‌های استان اصفهان از کاندیداهایی که نمایندگان بخش کارگری بودند و با مسائل و مشکلات این قشر زحمت‌کش آشنایی داشتند حمایت شود، جلساتی برگزار شد و مذاکراتی شکل گرفت و امیدواریم افراد توانمند و دلسوز به مجلس راه یابند.

 دبیر اجرایی خانه کارگر استان اصفهان و مناطق مرکزی کشور در ادامه با اشاره به برخی مسائل ایجاد شده در شورای عالی کار گفت: از علی خدایی، نماینده کارگران در شورای عالی کار حمایت می‌کنیم و امیدواریم مسائل و حواشی هر چه زودتر به پایان برسد، امروز کارگران نیاز دارند به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی شود و حامی جدی افرادی هستیم که از حقوق کارگران دفاع می‌کنند.

وی تصریح کرد: به طور قطع موضوع تعیین حقوق و دستمزد کارگران برای سال آینده مبحث بسیار مهم و حیاتی است و باید تدابیری اندیشیده شود که با تعیین عادلانه و منطقی مزد مطابق با شرایط اقتصادی کشور، بتوان بخشی از مشکلات کارگران را کاهش داد. اجازه نخواهیم داد حقوق کارگران پایمال شود و به طور قطع با تمام توان تلاش می‌کنیم تا مشکلات این قشر زحمت‌کش و شریف به کمترین میزان برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز