خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات استان:

200 داوطلب قزوینی برای ورود به مجلس دوازدهم رقابت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۸۰۶

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: با انصراف 50 داوطلب در نهایت برای روز انتخابات 200 داوطلب ورود به مجلس از سه حوزه انتخابیه استان قزوین رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حامد فتوحی در نشست ستاد انتخابات استان قزوین گفت: ١٢٩ داوطلب از حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک، ۴۹ داوطلب از حوزه انتخابیه بوئین زهرا و آوج و ۲۲ داوطلب از حوزه انتخابیه تاکستان رقابت می‌کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین افزود: از مجموع نامزد‌ها ۱۷۱ نفر مرد و مابقی زن هستند.

وی عنوان کرد: در مجموع، تعداد ثبت نام کنندگان این دوره از انتخابات دو برابر شده بود و 78 درصد داوطلبان تایید شدند و قزوین در این رابطه بیشترین میزان را به خود اختصاص داده بود.

این مسئول با اشاره به شعبه‌های اخذ رای اظهار کرد: در استان یک‌هزار و 96 شعبه درنظر گرفته شده که از ساعت 8 صبح فردا، رای‌گیری در تمام آن‌ها آغاز می‌شود و تا ساعت 18 ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: زمان انتخابات تا سه ساعت قابل تمدید است و  در صورت نیاز با هماهنگی تا ساعت 24 هم امکان تمدید وجود دارد.

فتوحی اظهار کرد: در این دوره از انتخابات افراد واجد شرایط می‌توانند با استفاده از کارت ملی، گواهی نامه و یا کواهی پایان خدمت هم در انتخابات شرکت کنند و داشتن شناسنامه ضروری نیست و برای نخستین بار شناسنامه رای دهندگان مهر نمی‌خورد.

وی ادامه داد: تاکنون 20 پرونده تخلف انتخاباتی در استان تشکیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز