خبرگزاری کار ایران

شهردار کرج مطرح کرد:

اختصاص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای خرید ۴ دستگاه نردبان آتش نشانی+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۴۷۶

شهردار کرج سال آتی را سال تحول در حوزه ناوگان آتش نشانی ارزیابی کرد و افزود: رقم ۴۰۰ میلیارد تومان برای خرید ۴ دستگاه نردبان که از نیازها و اولویت های اساسی حوزه ایمنی و آتش نشانی ست برای سال آینده در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا از البرز، مهرداد کیانی در آیین رونمایی از ماشین آلات و تجهیزات آتش نشانی شهرداری کرج با اذعان بر اینکه کرج یکی از بزرگترین کلانشهرهای کشور است، اضافه کرد: متاسفانه بسیاری از شاخص های توسعه شهر به تناسب این وسعت و جمعیت، رشد نکرده و ضروری است برای این امر تلاش ویژه ای صورت گیرد.

کیانی ادامه داد: اگرچه ما به استانداردهای متناسب با آتش نشانی و خدمات ایمنی دست یافتیم اما این استانداردها مورد نظر شهرداری و شورا نیست و قطعا حق مردم و شهروندان این شهر بیش از اینهاست.

به گفته این مسئول، آتش نشانان قشری از جامعه اند که امکان نجات جان انسان ها را داشته و طبق روایات اسلامی نجات جان یک انسان به مثابه نجات جان بشر است. از این رو شأن و جایگاه این افراد از اهمیتی بسزا برخوردار بوده و ما قدردان تلاش های نیروهای خدوم و جان بر کف حوزه آتش نشانی هستیم.

در این مراسم که امروز چهارشنبه برگزار شد، رئیس و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار کرج، اصحاب رسانه، پرسنل سازمان آتش نشانی و تعدادی از همکاران و شهروندان حضور داشتند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز