خبرگزاری کار ایران

فرماندار کرمانشاه:

۸۷۵ هزار نفر در شهرستان کرمانشاه واجد شرایط رای دادن هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۴۰۲

فرماندار کرمانشاه، بیش از ۸۷۵ هزار نفر در شهرستان کرمانشاه واجد شرایط رای دادن هستند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، محمدرضا آمویی اظهار کرد: در استان کرمانشاه بیش از یک میلیون و ۶۴۱ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات یازدهم اسفند هستند که ۸۷۵ هزار و ۶۰۸ نفر از این افراد مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه هستند.

وی افزود: از مجموع افراد واجد شرایط رأی دادن در شهرستان کرمانشاه، ۴۴۴ هزار و ۲۴۶ نفر آنها را مردان و ۴۳۱ هزار و ۳۶۲ نفر را بانوان تشکیل می دهند.

فرماندار شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ۶۴۵ شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه درنظر گرفته شده، گفت: ۵۴۵ شعبه اخذ رای مربوط به شهر کرمانشاه و بخش مرکزی می باشد، یک شعبه فرعی هم در کرمانشاه به اقلیت های مذهبی(کلیمیان ) اختصاص یافته است.

آمویی تعداد شعبات اخذ رای بخش های چهارگانه شهرستان کرمانشاه را نیز ۱۰۰ شعبه عنوان و تصریح کرد: در بخش فیروزآباد ۳۶ شعبه، بخش ماهیدشت ۲۶ شعبه، بخش کوزران ۲۰ شعبه و بخش بیلوار نیز ۱۸ شعبه برای انتخابات درنظر گرفته شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه همچنین با اشاره به آغاز تبلیغات ۱۲۹ نامزد در حوزه انتخابیه این شهرستان، گفت: اکیپ های نظارتی به صورت مستمر در حال بازدید و سرکشی از ستادهای تبلیغاتی این افراد بوده و چنانچه تخلفی مشاهده کنند حتما آن را به مبادی ذیربط گزارش خواهند کرد.

وی یادآور شد: در روستاها نیز دهیاران مامور شده اند تا تخلفات احتمالی تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس را گزارش کنند.

آمویی گفت: مهلت تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ساعت هشت صبح فردا(پنجشنبه، ۱۰ اسفند) یعنی ۲۴ ساعت قبل از شروع رای گیری به پایان می‌رسد و چنانچه پس از این مدت کاندیداها به تبلیغات خود ادامه دهند تخلف مرتکب شده و حتماً به آن رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز